wel of geen bh tijdens het slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miranda22, 1 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    vraagje: mijn borsten zijn echt heel erg gegroeid, nu lees ik op een aantal site,s dat als je het prettig vindt je bh snachts aan kan laten.
    Maar is dit wel goed?
    mij is altijd verteld dat een bh snachts juist slecht is.
    weet iemand hier antwoord op

    groetjes miranda
     
  2. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als je er erg veel alst van hebt is het beter dat je je bh aan laat.
    bij mij zijn ze ook best gegroeid maar ik heb nergens last van .
     
  3. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Toen ik in het ziekenhuis lag werd het juist heel erg afgeraden.
    Omdat het niet goed voor je borsten is en de ontwikkeling er van tijdens de zwangerschap.
     
  4. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    heb geen bh om, vind dat niet prettig, maar heb 's nachts wel een topje aan. zodat de boel wel redelijk op zn plek blijft zitten
     
  5. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Als je zon last hebt van je borsten kun je best een Bh aan doen, maar zorg dat hij niet teveel knelt. ik heb zelf nu ook vaak een BH aan, maar dit komt omdat anders mijn hele bed zeiknat is van de melk.
     
  6. Niet meer actief

    In het begin van mijn zwangerschap moest ik wel een bh aan 's nachts. Ik had er zoveel last en pijn van dat ik zonder niet eens kon slapen. Gelukkig dat het na 16 weken was afgenomen. Het moet nog uitwijzen of het een negatief effect gaat hebben op de borstvoeding. Hopelijk niet, maar ik maak me er niet zo druk om. Succes ermee!
     
  7. Boukje34

    Boukje34 Bekend lid

    20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    ik zou geen bh omdoen, want het knelt toch de boel af. een strak katoenen hemd met veel strech lijkt me veel gezonder.. ik heb er een paar van Schiesser, die zitten perfect!
     
  8. Neeke

    Neeke Bekend lid

    8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Had zelf zo'n zere borsten bij de eerste en deze zwangerschap, dat ik met een sportbh sliep. Beugelbh's worden (sowieso) afgeraden tijdens zwangerschap, omdat die tegen de klieren drukken. Na een week of 16 waren de boobs nog wel groter dan normaal maar niet meer pijnlijk. Wel vind ik een strak shirt nog steeds het fijnst slapen.

    Bij de eerste ging de borstvoeding super, dus geen nadelige gevolgen gehad van die paar maandjes met bh slapen!
     
  9. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zou geen bh aandoen 's nachts. Dit waarschijnlijk ook omdat mijn moeder dr altijd heeft ingeprent dat dat heel slecht is voor je. Knelt af en zo. Een stevig katoenen shirtje lijkt mij een veel beter verhaal. Maar ja iedereen moet doen waar die zich prettig bij voelt natuurlijk!
     
  10. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo allemaal.

    heel erg bedankt voor de antwoorden.
    Ik laat de bh toch maar uit snachts, ik ga straks wel eve de stad in om een straks topje te halen coor snachts, want de pijn is af en toe echt niet te harde.

    Liefs miranda
     

Deel Deze Pagina