Ik vind sneeuw altijd zo geweldig. Niet op de weg/stoep maar vooral in het bos om lekker te sleeen. Ik ben 28 en mijn man is 31 maar als er sneeuw ligt zijn we net kleine kinderen en gaan we sleeen met een groep in het bos. Normaal ben ik zo gek als een deur op de slee, nu gaan we vanavond sleeen en stap ik niet op de slee. Ik ben net zwanger en wil geen risico nemen (zeker niet na al die jaren) maar wat voor smoesje moet ik verzinnen?? Degene die meegaan riepen gelijk, ojee .... zal wel weer helemaal uit haar dak gaan en hoge en steile bergen gaan zoeken, leuk!! Ze kennen me te goed en weten dat ik niet zo flauw ben dus help me lieverds, wat is een goede smoes voor me?? Alvast bedankt, liefs.
Ik kan me voorstellen dat je nu niet als een dolle gaat sleeen. (gefeliciteerd trouwens) Maar kan je niet je enkel intapen en zeggen dat je verstapt hebt ofzo? Moeilijk hoor. Ik ga ff voor je denken..
ik vind die an die enkel een klasse idee! zet je enkel dan echt een beetje stijf vast zodat je niet kan vergeten om mank te lopen! ennne van harte gefeliciteerd!!
Ik zou gewoon zeggen dat je je niet lekker voelt..barstende koppijn en dat je vroeg naar je bed gaat...kunnen ze ook niet verder vragen of eventueel langs komen niet te moeilijk doen qua enkel..want daar gaan ze naar blijven vragen en word je steeds met je leugen geconfronteerd..
Enkel wordt het niet, heb geen tape meer in huis en ga het niet kopen voor een smoesje. Dat ze langskomen is niet erg alleen het sleeen, ik wil eigenlijk wel mee want kan dan lekker een frisse neus halen. Ik kijk wel eventjes vanavond wat het wordt dan, anders heb ik last van me rug ofzo....
ik heb geen idee wat voor smoes je zou kunnen gebruiken, maar wilde je alleen even van harte feliciteren met je zwangerschap geniet ervan!
ik ging gewoon sleeen hoor. je bent pas 4 weken. vruchtje zit nog zo goed verstopt ow zie je geschedenis en snapje wel trouwens nu. maar kan echt nog geen kwaad nu hoor