Hallo allemaal! Ben nu alweer 41 weken exact zwanger van ons eerste kindje en vandaag bij de verloskundige geweest. Had 1,5 cm ontsluiting en ben gestript, alles lijkt er helemaal klaar voor dus ben erg benieuwd! Nu is het natuurlijk afwachten of er wat gaat gebeuren en de kleine eventueel vannacht of morgen komt. Ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die gestript zijn bij de eerste en of de baby ook daadwerkelijk kwam
Ik ben bij bij 41, 41+2 en en 41+4 gestript. Ik had bij 41 week al twee cm ontsluiting maar mijn baarmoedermond was bij alle drie de keren nog niet verweekt. Uiteindelijk met 41+5 ingeleid (toen was de baarmoeder wel goed). Hopelijk leid het bij jou wel tot een bevalling. Heeft de verloskundige nog iets gezegd over je baarmoedermond?
Spannend! Ik ben met 41+1 gestript (had 2cm ontsluiting) en 24 uur later had ik m'n kleintje in m'n armen. Hopelijk gaat het de boel op gang brengen: succes!
Nephthys dank je wel! Dat is wel echt vervelend! Ze zij dat ik er verder helemaal klaar voor was en de baarmoedermond helemaal plat was? En dat hij echt super laag zit, dus wel echt kans dat hij komt. Dus ik denk dat die goed verweekt is. (Hoop ik!)
aaa dat is al positiever dan toen bij mij! Hoop voor je dat het goed doorzet! Heb je al ergens last van?
2 uur lang vanmorgen vroeg weeën gehad (lichte) bleef maar onregelmatig, toen was het weer weg Nu geslapen en volgens mij beginnen ze weer, duimen dus!
Succes voor als het doorzet en zo niet dan gaan ze je vast over een paar dagen wel een extra zetje geven. De laatste loodjes wegen het zwaarst maar je bent er bijna, succes meid!