Onze meiden zijn al groot - dus toen was het er niet. Toch denk ik wel eens dat we te veel denken : IK zou het nu niet fijn/lekker vinden, dus mijn kleintje vast ook niet? (met potjes eten ook bijvoorbeeld) - maar zij zijn kleiner en beleven en voelen en proeven dingen nog anders. Dus kan het juist wél fijn zijn. Wat iemand al aangeeft: Hoe zachter; hoe moeilijker mobiliseren. Verder slaapt dochter van bijna 9 nog steeds net zo gemakkelijk op haar kleedje op de grond, als in haar bed. En in haar slaap rolt ze daar nog vanaf ook en slaapt gewoon verder op het laminaat ...als ze haar deken maar ergens voelt. Dat IK smorgens geen kant op zou kunnen door de rugpijn - is een ander verhaal - ik zou sowieso niet eens in slaap kunnen vallen . Ik geloof dus in deze situatie dat áls ik het zou doen, ik het alleen zou doen voor de eerste 2 a 3 maanden, maar echt niet langer, om ze het knusse en geborgene te geven. Maar zou dat eigenlijk ook weer verspilling vinden. Van geld (hoewel dat dus meevalt) en materiaal. 2 boxkleden lijkt me praktischer (sowieso 2 in huis vanwege mogelijke ongelukjes) .