Past de Stokke Xplory in jouw auto?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door pijman, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pijman

pijman Niet meer actief

Hoi,

vraagje voor mensen met de Stokke Xplory wandelwagen of voor mensen die hem weleens vervoeren: In welke auto past hij bij jou? De stang is namelijk vrij lang, of valt dat wel mee?

2. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    De stang is ingeklapt nog iets meer dan een meter. Hij past in onze auto's, maar dan past er niet zoveel meer bij. Wij gaan nu dus een station kopen (waren dat toch al van plan). Maar we zijn super blij met de stokke. Het is een bewuste keuze omdat vriendlief lang is en ik niet zo lang. Ik heb ook rugklachten, dus erg fijn dat het kindje hoger zit.

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

de stang kan je in klappen he. de stokke paste bij ons in de fiat. er kon dan niks meer en niemand meer bij. in de audi paste hij wel goed in de kofferbak.

4. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Wij hebben een opel astra en daar past hij precies in. Dan wel de stang helemaal naar beneden en de duwstang naar binnen geklapt

5. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    wij hebben een citroen c5 en daar gaat hij met gemak in. Nog genoeg ruimte voor andere dingen over. in mijn daihatsu is het een ander verhaal.... ik moet dan 1 bank plat leggen wil hij erin gaa. Maar daarentegen past de gewone buggy (koelstra simba) er ook niet in, dus ik denk meer dat het aan mijn autotje ligt dan aan de stokke...

6. Emme

Emme Niet meer actief

Wij hadden een Peugeot 307 en daar paste hij met gemak in. Nu een station en dat is helemaal geen probleem ;).

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wij hebben een ford focus station en een opel corsa en hij past er bij allebei in. (ford nog veel ruimte over, reiswieg bij op de achterbank!)

8. hadden een opel astra 5 deurs hatchback en dat ging in de kofferbak, maar die was dan wel gelijk vol.. nu een station en dat is helemaal makkelijk. passen wel 3 kinderwagens in :p

9. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Wij hebben een Peugeot station en daar past ie met gemak ik! In mijn eigen auto, vw polo past ie ook, stang helemaal inklappen en een beetje duwen en stoeien!

Deel Deze Pagina