hoi hoi. een maand of 4 geleden had ik hier ook een bericht geplaatst dat we de slaapkamer gingen verbouwen. van Fel oranje naar bruin/blauw. nou vandaag was het dan eindelijk zover.. de kamer is af.. foto's op http://gallery.digitaleplaza.com/thumbn ... album=7688 xxx
Dank jullie wel.. wat je al niet kan kopen bij leen bakker haha. ik had die lamp al in verschillende winkels zien hangen,maar kost meestal iets van 70 euro.. bij de leen bakker was hij maar 20 xxx
Ziet er leuk uit meid...dat het maar een heel goed effect mag hebben Aan de kamer zal het niet liggen! Liefs Elmo
Ik vind die kleuren combinatie erg mooi voor in een slaapkamer. Je brengt me op ideeën Die slaapkamer van ons is ook hard toe aan een opknapbeurt
haha verbouwen is altijd leuk. toen we hier twee jaar geleden kwamen wonen hadden we er gewoon ff snel een behangetje opgedaan en een goedkope vloerbedekking neergelegd. nu hebben we het echt goed opgeknapt en dat blijft de eerstkomende 20 jaar wel zo haha. xxx
Wij zijn nog niet aan onze kamer toegekomen. Die van de jongste is inmiddels wel bijna klaar, alleen nog laminaat leggen en inrichten. Dan is de onze aan de beurt. Waarschijnlijk gaan we voor bruin met wit, maar dat kan nog veranderen. Ziet er goed uit hoor kaatje.
Dank je wel..zit een hoop bloed,zweet en tranen in haha. die kast hebben we zelf gebouwd,en moest wel 4x geschilderd worden voor het dekte..nou is schilderen opzich nog niet zo erg maar wel als het op zijn kop moet.. we doen er voorlopig dus niets meer aan haha xxx