Hier word hij ook nog iedere dag gebruikt. Ook al zit ons mannetje zelf en kruipt hij inmiddels achteruit
hier ook een box, ze sliep in het begin in de box. Inmiddels staat hij in de keuken en niet meer in de kamer maar ze ligt/zit er nog regelmatig in. Als ik even iets moet doen (was op hangen, wc, even naar boven) dan gaat ze in de box. Wij hebben een hond dus ik laat haar niet op de grond liggen.
Ik ben nu 26 weken zwanger, en wil zeker wel een box. Ben er alleen nog niet uit wat voor merk/kleur etc.
Ik zou de box echt niet kunnen missen. Inmiddels zit Ayla er eigenlijk nooit meer in. Maar toen ze nog een baby'tje was heb ik 'm heel veel gebruikt. Ze sliep er ook altijd in toen ze nog heel klein was en het is gewoon handig als je even naar de wc moet, gaat koken, de deur moet open doen etc.
Ook al is daniel al bijna 16maanden, ik wil hem nog niet missen! Hij zit er nog veel en graag in, gezellig bij papa in de stuurhut spelen en goed naar buiten kunnen kijken. Het voelt voor hem echt als "zijn plekje". Gister was zomooi, hij deed iets wat niet mocht, liep beetje te vervelen en toen ik echt boos werd ging hij bij de box staan van "mama ik wil erin" En aangezien over een weekje of 10 de baby komt, komt er alleen nog maar een box bij beneden in de kamer
Ik zou niet weten hoe je het moet doen zónder box. Waar laat je de baby als je moet plassen of een flesje moet maken, etc.
In de draagdoek, een speeldeken op de grond,... Wij hebben een box maar zou het nooit opnieuw kopen. Heb hem eigenlijk alleen maar als opslagplaats gebruikt..
jeutje! nee hier zou ik ook niet zonder box kunnen hoor! heerlijk zodra ze leren spellen (of liggend op de rug of buik of zodra ze kunnen zitten/staan) lekker alleen spelen en zichzelf vermaken zonder dat ze kwaad kunnen.. Je kan idd even wat doen zonder je druk te maken en je hoeft ook even niet constant achter je ukje aan te rennen! (dat moet ik dus zodra ie niet in de box zit wel.. ) En als baby gewoon lekker erin liggen en naar een mobiel kijken vond ie zooo leuk! Jahoor, hier geniet ik volop van dat ding!
Wij hebben hem nog niet aangeschaft. Het is wel de bedoeling dat we dat een keer gaan doen, maar onze woonkamer is zo klein dat het bijna niet past. Nu ligt ze of in haar wipstoel van Fisher-price met lichtjes en geluidjes of op het boxkleed waar de babygym aan vast zit. Dat gaat nu nog prima. Ik kan nu gerust even naar de wc. Maar voor straks als ze gaat rollen en kruipen lijkt mij het wel bijna noodzakelijk.
mijn meissie ligt er nu al heerlijk in naar haar mobiel te staren. ideale momenten om even naar het toilet te gaan of de wasmachine aan te zetten enz. box staat hier naast de bank. Kan met mijn handen bij haar komen, dus als ze me 'zoekt' kan ik meteen contact maken als ik wil. Ik wil echt niet zonder!
Da's misschien een optie als je geen huisdieren hebt, maar heb je een hond, of zoals wij 3 katten dan laat ik mijn kindje echt niet op de grond liggen als ik even de woonkamer uit moet.
dat wilde ik net zeggen nooit dat ik fynn alleen heb gelaten bij de honden of katten want je kan ze nooit 100% vertrouwen. nu trouwens wel maar de katten vinden echt alles best en de honden gaan lekker in de banch liggen als i nar de wc ga maar dan ik fynn ook al weer 2
bij de oudste de box gebruikt totdat hij bijna 2 was. .. toen was ie aan een verfbeurt toe voor nr 2 de jongste zit er elke dag wel in .. meestal na het ontbijt (dan zuig en dweil ik) en als er gekookt word
Onze zoon vindt het geweldig in de box, hij is nu zijn voetjes aan het ontdekken en probeert om te rollen. Hij kan zich uren vermaken in de box en ik vind het wel zo veilig nu hij zo druk begint te doen. Hij vindt het veel leuker in de box op dit moment dan om in een stoeltje of wippertje te zitten. Wij hebben zelfs een inklapbare box bij Babydump gekocht, superlicht ding wat binnen 2 minuten staat. Handig om mee te nemen op vakantie en als we naar onze ouders gaan die wat verder weg wonen.
Ook ik zou de box niet kunnen missen hoor! Hij kan er goed in liggen en in het wippertje ofzo is toch veel minder goed voor de rug. Mart kijkt graag naar de mobile en kan zich echt lang vermaken in de box met speelgoed enzo..
ik vind het bijna geen optie maar een must zou hem niet willen missen en hij blijft voorlopig gewoon nog staan!
Ik heb bij de oudste de eerste maand geen box gehad vanwege een verhuizing maar miste het ontzettend! Ik vind de box echt ideaal als ze nog klein zijn. Je kunt allerlei dingen aan/over de box spannen zodat ze leuk kunnen spelen. Ze zitten op een makkelijke hoogte. Zeker nu met een tweede is het fijn om de jongste in de box te kunnen doen zonder risico dat mijn oudste per ongeluk tegen hem aan rent of iets dergelijks en het is ook gewoon een leuk knus plekje.