Ik gebruik de box nu dagelijks (zoontje is nu 10 dagen oud). Wij hebben honden rond lopen en in de box ligt hij "veilig" als ik hem niet in de gaten kan houden. Mijn familie in Amerika gebruiken ook een "box" maar dit deze heeft het model van een campingbedje en er zit ook meteen een verschoonmat OP de box.
Vorige week een box gekocht (Bopita, tweede hands van MP) en we willen er wielen onder zetten, dus dan kunnen we hem lekker handig alle kanten op rollen
Wij hebben ook een box, en onze dochter ligt er bijna niet in. Ze ligt meer op het speelkleed op de grond. Toch laat ik de box wel staan, want als ze straks gaat kruipen, en ik moet heel even de woonkamer uit, dan kan ik haar mooi even in de box zetten. Dus hier blijft de box mooi nog even staan, ook al ligt ze er op dit moment bijna niet in. Van de week nog gehad dat ik met haar op schoot zat, en de voordeur bel ging. Ik heb haar toen even snel in de box gelegd om de deur open te doen. Dan besef je dat een box toch echt wel een uitkomst is haha.
Onze oudste drie vonden de box een straf! Onze vierde zit er nu nog dagelijks in (ruim 2 jaar) en komt daar helemaal tot rust. Hij vindt het heerlijk om zijn eigen plekje te hebben en zit er meestal twee keer epr dag ruim een uur in.