Oke, een uitdaging voor jullie: Welke duo kinderwagen past achter in een mini cooper zonder dat de bank plat hoeft? Ben benieuwd of iemand dat al eens geprobeerd heeft!
Nou dan kan je de abc zoom iig doorstrepen. Als wij op pad gaan dan zal er 1 vd 2 gedragen moeten worden.
Ik kreeg de bugaboo donkey er altijd in onderstel naar de mono stand, wielen eraf. Dat in de achterbak. Dan een zitje bij de voeten van de kinderen op de achterbank en de reiswieg/het andere zitje op de voorstoel.
Haha! Wel een gedoe, maar het kan dus wel. Ik was eigenlijk benieuwd of er ook een bestaat die je helemaal kunt inklappen als geheel en die dan ook zo in de achterbak past. Dus met wielen en zitje(s). Reiswieg mag er natuurlijk wel af.
Ik denk dat je dan eerder uitkomt op een duo buggy. Met verstelbare rugleuningen. Die zou je misschien met inklappen nog in de beenruimte van de achterbank kunnen leggen. Dan heb je ook nog ruimte voor boodschappen enzo. Ik heb alleen geen ervaring met buggy's, dus ik weet niet wat de nadelen zijn.
Ja heb ik ook wel naar gekeken maar dat is dan pas vanaf een maand of 6. En dat is niet handig want ik heb eerst nog een baby.
Vanaf 6 maanden gaat als het goed is om zitten, dus dan kan het bij wijze van spreken ook 9 maanden zijn. Maar je hebt ook buggy's waar je de zitting plat van kan leggen. Als het goed is zijn die wel gelijk te gebruiken, zolang je niet over te ruig terrein gaat. Als ik even rond google dan vind ik er genoeg die vanaf geboorte bruikbaar zouden zijn. Maar dat is volgens de makers. En ik weet niet hoe eerlijk die zijn met hun info. Als ik dit zo bekijk dan begin ik te balen van mijn duo wagen Die hebben we gekocht toen we nog een grotere auto erbij hadden. Nu zullen we of 1 moeten dragen of een buggy moeten aanschaffen voor naast de enkele kinderwagen.
Babyjogger citi select zou misschien passen. Die is vrij compact en daar kan j het zitje in het ingeklapte onderstel leggen zodat die geen ruimte inneemt, maar ik weet niet hoe groot een mini cooper achterbak is, dus dat zou je even moeten passen
Daar heb ik toevallig naar zitten kijken maar ik kan niet vinden waar ze die verkopen (behalve online) om te kunnen passen.
Een icandy Peach duo kreeg ik hier in een Suzuki swift. Wel hoedeplank eruit. Een zitje of de wieg bij de achterbank was dan wel het meet handig. Anders noest het precies zo en niet anders wilde het passen.
Dat is zeker een uitdaging hihi i love mini Cooper maar die kofferbakken zijn erg klein Ik heb een Bugaboo Donkey en die kreeg ik in mijn vorige auto ook zo als Boommm zei ingeklapt en mee genomen.
Ze hebben hem gehad bij babymax in Veenendaal, weet niet of ze hem nog steeds hebben en of die afstand voor jou te doen is, maar anders zou je hun eens kunnen bellen.