Hemeltje hangwieg kindekeklein zelf maken

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Korenbloem86, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Wij hebben vorige week de hangwieg van kindekeklein besteld. De kleuren van de hemeltjes spraken ons niet zo aan, dus die wil ik (nou ja, waarschijnlijk mijn moeder) zelf maken. Wie heeft dit ook gedaan en heeft tips voor me?
    Hoeveel stof hebben jullie gebruikt?
    Hoe hebben jullie het zelfgemaakte hemeltje opgehangen/vastgemaakt?
    Was het goed te doen om zelf een hemeltje te maken of viel het tegen (en wat is jullie naai-ervaring?)

Foto's zijn natuurlijk ook erg leuk...:D

2. plurk80

plurk80 Actief lid

9 nov 2010
    190
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik ook wel heel erg benieuwd naar! Ik lees even mee...

3. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ik ben ook benieuwd

4. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Heb de originele hemel van Kindekeklein, maar zelfmaken lijkt me niet al te lastig. (Mits je een beetje een handige mama hebt ;))

Als je de wieg straks hebt kan je op meten hoelang de hemel moet zijn (zie foto's van de originele). Hij bestaat uit 1 achterpand, 2 zijkanten en 2 voorkanten. Alles zit aan elkaar tot de wiegbak zeg maar, daar zitten splitjes. In de splitjes zitten vetertjes zodat je de hemel mooi aan de touwen kunt knopen zodat het mooi strak blijft hangen. De mijne hangt met een lus aan de haak bovenin.

Kan nu (nog even) niet bij de hemel, maar mocht je tzt de originele maten willen hebben pb je me naar even.

5. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.835
    1.343
    113
    Helemaal vergeten dat ik hier de vraag had gesteld:).
    Over 2 weken komt mijn moeder, dan gaan we aan de slag, ben benieuwd hoe het gaat worden. We hebben al uitgebreid de tekening bekeken.

Deel Deze Pagina