Stel dat geld geen rol speelt... welke kinderwagen zou jij dan absuluut uitkiezen?! Ik ben benieuwd.... ik zou dan graag zo n retro kinderwagen willen
Ik vind mijn Bugaboo Cameleon All Black geweldig! Als ik echt bakken geld over had en een heel groot huis, dan zou ik er wel een Silver Cross Kensington bij willen in het wit met navy.
Ik heb een Quinny Buzz4, maar als ik die niet meer had gehad (van de eerste nog) dan zou ik gegaan zijn voor een Joolz Bloom. Zo'n retro vind ik ook helemaal geweldig!! Een collega van mij heeft er een staan en die mag ik altijd lenen. Ik vind 'm alleen erg onpraktisch. En ik heb al een nieuwe reisiweg voor de Buzz. Lekker fris voor de kleine.
Het liefst twee, voor de afwisseling Joolz Studio Gris en bugaboo cameleon3(rd) avenue special edition Blijven dromen.. Ben eerlijk gezegd al echt super blij met mijn normale Joolz Day Silver!
Die retro wagen is ook erg mooi! Wilde die ook graag, maar tja, als een combiwagen kwam die niet onder de 1500,- als ik mij niet vergis... Verder vind ik de Joolz gewoon mooi, maar die gaan wij nemen! In de denim uitvoering.
Buggaboo donkey (lekkere grote mand voor boodschappen!) met een nieuwe auto om m mee te kunnen nemen. En dan de nuna pepp buggy erbij.
Bugaboo cameleon 3 classic edition donkerblauw met roomwitte doorgestikte voering. Had mijn Bugaboo cameleon antraciet/zand net verkocht voordat ik zwanger werd, dus mss trakteer ik mezelf wel
Qua buggy sowieso de Nuna! Wat een fijne wagen! Als er een 3e komt ga ik voor een Mima Xari als combi. Vind de Iglesina of de Silver cross kensington erg mooi maar om zo eentje alleen te kopen voor die paar maanden om te liggen vind ik doodzonde. En als buggy vind ik ze weer lelijk
Wauw mooie keuzes allemaal.. heb me ook.laten vertellen dat zo n retrowagen mega duur is....maar dromen mag altijd!! Hihi. Dan zou ik denk ik toch voor een Joolz gaan
Ik zou voor een quinny speedi xs gaan, zoals we nu ook hebben, is miss niet een van de nieuwste modellen, maar beviel zowel mij als mijn vriend zeer goed bij onze dochter, dus gebruiken hem met plezier weer bij onze zoon!
Je kan ook zo'n haak kopen en aan het handvat van je buggy klikken.. Kan je makkelijk een paar tassen kwijt
Die heb ik al De Bugaboo Donkey.. Eigenlijk kan hij weg, mijn dochtertje zit er bijna niet meer in, maar ik kan er nog geen afstand van doen Na de winter gaat hij echt weg