Ik ga binnenkort ook een buggy kopen. Het liefste gebruik ik de wandelwagen, maar deze zomer gaan we met het vliegtuig op vakantie en dan is een buggy wel ideaal, licht en makkelijk opvouwbaar. Verder is het handig als mijn zoontje eens een dagje bij oma is, dan hoef ik niet zo te slepen met die logge wandelwagen. Op de fiets is het ook fijn als de buggy meekan. Ik wacht even tot de mamma-mazzeldagen bij Prenatal, dat scheelt weer 20% .
Hier ligt de buggy standaard in de auto..Erg handig voor als we naar de stad gaan, als ik Milan naar de psz moet brengen en nog meer van dat soort kleine onderneminkjes..Elke keer de zware, logge Mutsaerts uit en in elkaar klappen is me dan gewoon te zwaar en te onhandig.l We hebben er 1 van het Prenatal merk, met schaapjes. Erg leuk ding..Maar na deze winter wil ik de Mutsaerts eruit doen, omdat hij in huis vreselijk in de weg staat en dan wil ik wel gaan kijken voor een buggy die net wat comfortabeler zit en meer vering in de wielen heeft. Dit, omdat ze er dan toch meer inzit en dan moet het wel zo comfortabel mogelijk..
jep wij hebben eind vorig jaar de chicco Evolution gekocht voor 70 euries..incl voetenzak regenkap etc...echt een super ding!Wij hebben als kinderwagen de buzz, echter is een buggy gewoon handiug als je ff snel weg op de fiets ofzo..
Ik zag laatst een advertentie van een chicco. Wat ik me afvraag, heeft deze ook vering in de wieltjes of in ieder geval rubber wieltjes ipv plastic?
neej de chicco heeft plastic wieltjes maar wel hele goede hoor....ook geen vering....meesstal zit dat niet bij een buggy naar mijn weten?
Ik las dat Debbie18 een Koelstra heeft mèt vering in de wielen..De meeste buggy's hebben dat inderdaad niet, maar voor het comfortabele lijkt me het wel erg handig, of dan iig rubber wieltjes. De mijne heeft plastic wieltjes, op zich prima hoor, maar voor langere stukken zou ik dan en elk geval liever rubberen wieltjes willen hebben, of dan nog beter, vering..