baby 4,5maand beetje verkouden, wel of niet zwemmen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by loesje1982, Aug 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    ik zit een beetje in dubio, ons dochtertje heeft vannacht gehoest en werd daar ook wakker van, heel onrustig geslapen, maar wel lekker vrolijk vanmorgen.

ook heeft ze iets een snotneusje en rochelt ze wat, ik heb temp. gemeten vanmorgen, en toen was t 37,7.

vanmiddag is t babyzwemmen wat ze heeelemaal geweldig vind, ik zit er over te denken lekker thuis te blijven, of kunnen we toch gaan?

(ow ja, en mag ik iets geven tegen dat rochelen, ze hoest namelijk droog, er komt geen slijm vrij)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik ga nooit als Irem niet lekker is. Sowieso is haar weerstand nu lager als ze al niet lekker is en een zwembad is nou typisch een bron van allerlei bacterieen, en zeker als ze verkouden is krijgt ze het misschien benauwd in het warme zwembad, en met verhoging is het misschien te koud of te warm om lekker te zwemmen. Nou ja, kort gezegd, als mijn dochter verkouden/ziek is slaan wij zwemmen altijd even over.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    Nee, ik ga ook niet zwemmen als ze de dag ervoor koorts of verhoging heeft gehad. Lijkt me voor jezelf ook geen fijn gevoel.

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    2,070
    0
    0
    Hier
    oke, die keuze is dus al gemaakt, we gaan niet zwemmen!

iemand nog een tip wat ik kan doen/geven om t te verlichten? ze niest, hoest droog en in dr ene neusgatje zat wat slijm. (eruit gehaald met zuigertje)

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Zoutoplossing spray in der neusje spuiten...en hoesten jah miss wat water bijgeven zodat haar keeltje een beetje nat blijft ??

6. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga wel altijd :=>

oortjes goed uitspoelen onder de douche, neusspraytje mee om holtes extra door te spoelen en gaan! is wat anders als ze koorts hebben (gehad).

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohja, voor het hoesten: tussikind van vsm.

8. mama32

mama32 Bekend lid

Mar 14, 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Wij zijn gister ook gewoon een uurtje gaan zwemmen. Mila had verhoging 38,5.. Ze vond t heerlijk!! Na t zwemmen was haar temp. Gezakt naar 37.6... Gistetavond was t weer raak 39,4... Ik vind het belangrijk dat je datgene doet, waar je een goed.gevoel bij hebt, als dat thuisblijven is prima toch!!

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ging met lars altijd wel, tenzij hij koorts had, maar verkoudheid werd er meestal alleen maar beter van :) (kwam alles goed los)

Share This Page