Wel of geen cadeau geven?

Discussie in 'De lounge' gestart door ann82, 20 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Een fles wijn met een kaart, voor 5 euro klaar, dan kom je niet met lege handen maar kost het ook niet wat ;)

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dit dus. Hoe is je band met deze mensen TS? Voor mensen om wie ik geef doe ik ook echt moeite en zou ik nooit een (tweedehands) prutcadeautje geven. ;) Ik zou op z'n minst een mooie bos bloemen kopen of een lekkere doos bonbons. Het is toch een soort 'mijlpaal' en ze doen de moeite om een zaaltje te huren, ligt toch weer anders dan een gewone verjaardag thuis vind ik.

3. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik zou gewoon een bosje bloemen doen, of bonbons.

Ik vind het 'jij geeft mij nooit iets, dus dan geef ik jou ook niets, lekker puh' een beetje kinderachtig :)

Je hoeft geen auto's of complete vakanties uit de kast te trekken, maar blijkbaar vinden zij 40 jaar een mijlpaal, en ik zou meedoen in die vreugde voor hun :)

5. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ben het met Nikki88 eens. Je zwager en schoonzus zijn hoop ik meer dan alleen de cadeautjes die ze wel of niet geven? Het hoeft ook niet super duur te zijn toch.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou iets van een doos bonbons halen of een bierpakketje.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Dit dus!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik vind het wel een speciale gelegenheid, omdat zij het blijkbaar wel een ding vinden, dus ik zou wel wat kopen, om daarmee ook te laten zien dat we die speciale gelegenheid met hen meevieren.
    Ik vind het echt kinderachtig om te zeggen: zij geven nooit iets, doen wij het ook niet.

9. Flubje

Flubje Niet meer actief

Meestal zetten mensen in de uitnodiging toch wel iets over kadowensen? Of je zou het kunnen vragen natuurlijk.
    Ik zie bijvoorbeeld bij dergelijke mijlpalen vaker staan dat mensen als kado graag zien dat je geld geeft aan een bepaald goed doel oid.

10. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Ik zou een bloemetje meenemen:) en dan ipv een cadeau. Dat vind ik net wat beter staan dan in een zaaltje met niks aan te komen.

11. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Ik weet dat het kinderachtig lijkt om niks mee te nemen omdat zij dat ook niet doen.
    Het zaaltje is overigens gratis maar dat doet er niet toe.
    Ik denk dat ik inderdaad een doosje bonbons haal. Alcohol drinken ze niet. Of een plantje voor buiten ofzo.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

moet aan doe reclame van intratuin denken . 30 "plantjes"voor 3,99. Zou 2 x 30 halen en er 20 zelf houden :D..
    Die andere 40 in een doosje , folie strik erom en klaar :p

Deel Deze Pagina