Afgelopen dinsdag 20 oktober mijn eerste echo gehad. Ik heb behoorlijk wat last van bloedingen. Dus mocht ik eerder naar de verloskundige. Ik heb een inwendige echo gehad en een kloppend hartje <3 gezien! 30 oktober hebben we de 2de echo .
Wat enorm fijn voor je! Herken de bloedingen helaas ook. Bij m'n jongste vanaf week 4 tot week 12 extreem gebloed icm Stolsels en buikpijn. Bleek een hematoom rondom de vruchtzak (zie ik bij jou niet zo snel zitten). Klopt het dat je z'n 7 weken bent ongeveer? Aan de hand van je echo lijkt dat zo . In ieder geval, lekker genieten nu. Heeft de Vk nog een oorzaak gevonden? Bloedingen binnenuit de BM bijv? Of wijdt ze het aan een goed doorbloede onderkant door de hormonen .
Hoi Babii Ja dat klopt, 6 weken. vandaag 7 weken Ik heb nu sinds afgelopen zaterdag bloedingen die je kan vergelijken met ongesteld zijn, ik gebruik ook maandverband want anders is het niet te doen. De vk zag ook afgelopen dinsdag niets raars wat bloedingen kan veroorzaken. ik vind het nog best wel eng maar ben ook blij dat het hartje klopte
Dat dacht ik al . Nare is dat het bloeden je zo onzeker maakt. Ik had echt helderrood bloed met zwarte stolsels. Maar bij mij was er dus een duidelijk hematoom te zien. Heb je ook veel buikpijn of niet? Anders kan het een pseudomenstruatie zijn . In ieder geval lekker rustig aan doen in hoeverre je kan en vertrouwen hebben in jullie kindje.
Wat fijn een mooie echo!! En wat rot die bloedingen ik snap de onzekerheid bah. Gelukkig wel een prachtige echo!!
klopt het maakt me ook heel erg onzeker. ik heb ook echt helder rood bloed maar er zit niets in. Vertrouwen in de kleine hebben we zeker wel.
Alosf je mij aan het vertellen bent. Had ook een topic hierover. Ik bloedde ook sinds zaterdag net als ongesteld.. Sinds gisteravond is het gestopt. Ben nu 6 weken ook. Heb morgeen een echo. Ik hoop ook voor een kloppend hartje.. Nu ik dit zo lees ben ik wel beetje opgelucht. 50% kans ook denk ik
Ik hoop voor jou een kloppend hartje. Ja het is best heel heftig al wordt het al wel wat minder gelukkig. Ik vind het nog steeds eng maar ik moet zeggen dat ik al wel wat meer gerustgesteld ben, nu ik kloppend hartje gezien heb. en ik hoop die op 30 oktober weer te zien.