Dag dames Vorige week zaterdag heb ik een pretecho met geslachtsbepaling gedaan (16.4 week) en je zag heel duidelijk dat het een meisje werd. Ze is er nog een paar keer langsgekomen en ook toen weer die mooie streepjes. Zeker weten een meid dus. Ik ben helemaal in de 7e hemel! Op 5 april heb ik de 20 weken echo en ik zit een beetje met de vrees dat ze dan toch iets anders zien. Afgelopen week allemaal leuke roze kleertjes gekocht. Ik weet dat die echo een medische is en dat ze niet specefiek naar het geslacht kijken maar stel ze zien het.. Wie heeft de ervaring dat het toch nog een ander geslacht is?
Hier met 15w4 dagen een meisje en omdat ik ervan overtuigd was dat het een jongen was, was ik ook heel bang dat ze met de 20 weken echo toch wat anders zouden zien. Maar met de 20 weken echo zeiden ze weer een meisje en met de 3D echo ook. Nu scheelt het wel dat wij nog heel veel hebben van onze eerste dochter, dus ik heb niet extra bij gekocht. Met onze eerste dochter hebben ze ook steeds een meisje gezegd.
Hier vanaf ruim 13 weken duidelijk een jongetje en nu nog steeds Gewoon de bonnetjes goed bewaren voor je eigen gemoedsrust.
Ja, deze zwangerschap hadden ze het 3x goed, maar vorige zwangerschap was m'n zoon met 15,16 en 17 weken een meisje en met de 20-weken echo was er ineens een piemeltje bij aan geplakt ! Maar....dit was de 1e keer dat ze het fout had zei ze. Ze is al 20 jaar verloskundige.
als er heeel duidelijk 3 streepjes zijn word dat niet zomaar een piepertje opeens denk ik... Haha ik dacht er trouwens ook aan hoor met de 20 weken echo. Dacht zal toch nog steeds een meisje zijn? maar we hebben duidelijke foto's dat t een meisje is.
Met 16,4 hoef je echt niet bang te zijn dat het veranderd, zeker als het zo duidelijk was! Gefeliciteerd! Bij ons was het bij 12 weken twee keer duidelijk een jongen . En nu met 12,5 zagen ze weer een piemeltje. Super leuk, 3 jongens .
Ik vraag me dan af of er bij deze echo s wel een duidelijke potty shot is vastgelegd dus echt een foto van onderaf met de beentjes open.
De kans dst het een ander geslacht wordt blijf je houden, maar die is zo klein. Ik ken zelf iemand die de hele zwangerschap te horen kreeg dat het een meisje was maar ze heeft nu toch echt een jochie. Ondanks de echo's. Maar ik zou er maar vanuit gaan dat het gewoon een meisje is. De kans dat het veranderd is echt inieminie! Wij hebben 7 april de 20 weken echo en ik ben heel benieuwd! 5 april ben ik jarig en dan precies 20 weken
Ik heb een geslachtsecho gedaan met 15 weken, was een meisje en met de 20 weken echo nog steeds. Een vriendin heeft met 14 weken de echo gedaan, was een meisje maar met de 20 weken echo een jongen. Dat was natuurlijk wel vroeg en misschien geen goed bureau, ik weet het niet. Maar ze had al zo veel roze kleertjes :O
Om die reden heb ik alle kaartjes aan de kleding laten zitten en bonnetjes bewaard tot na de 20 weken echo. Was achteraf niet nodig gelukkig. Bij 15 weken een meisje en 20 weken nog steeds
Wat leuk, we zijn op dezelfde datum uitgerekend! Ben al wat gerust gestelder nu vrijwel iedereen zegt dat de kans klein is dat het nog veranderd. Vind het zo leuk een mini me haha
O wat leuk! Mooie datum Ja het is super leuk! Hier een mannetje onderweg, dus mn man is helemaal in de zevende hemel (en ik ook). Hij is Compleet doorgeslagen in alles wat blauw is en op wielen rijdt hihi. Onwijs leuk om te zien! Die echo's tegenwoordig zijn zo duidelijk. Het verschil tussen die van onze smurf nu en die van mij bijna 25 jaar is enorm! Dus geniet van je kleine meid in je buik