Buikpijn of toch niet.

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by happymama, Nov 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

Mijn dochter klaagt vaak over buikpijn vaak hoor ik daar na een paar min niks meer over , nu was ze straks echt aan t huilen. Pakte steeds bij haar buik aan de rechterkant ..
    Bleef een hele tijd klagen (langer dan normaal) ik heb haar een zet pil gegeven 20 min later was t over .
    Ze heeft wel vaker last van wat harde ontlasting , heel zielig als ze van 13.oo tot 17.30 bezig is om te poepen . Maar dit is niet altijd t geval .
    Heb t idee dat ze ook bang is om te poepen . Ze geeft aan dat ze moet , maar als we ergens zijn of er is iemand hier doet ze t echt niet . Zo gauw als ze alleen is of alleen met ons als gezin gaat ze poepen .

Maar nu was ik net wat aan t googlen over buikpijn enzo en daar las ik dat kindjes tussen 2 en 4 vaak aan geven dat ze buikpijn hebben maar dat dat helemaal niet is en dat ze bijv oorpijn zou kunnen hebben .

Dus wat moet ik er nou eigenlijk mee zou ze nou buikpijn hebben of is t iets anders .

Moet zeggen dat haar ontlasting op t moment wel normaal is .
    Ze hoeft niet iedere dag , denk 1x in de 2 dagen . Of is dat al weinig voor een jong kind ?

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Klopt idd dat sommigen kindjes alle pijn als buikpijn benoemen. Mn moeder zegt dat iig. Mijn dochter geeft wel duidelijk aan waar de pijn zit.
    Ze heeft heel af en toe ook wel een erg buikpijn. Vaak net voor t slapen gaan (/na het eten), moet ze ook erg om huilen dan. Maar dan moet ze gewoon gaan slapen en is het de volgende dag weer over.

3. happymama

ze hield ook wel echt dr hand steeds op dezelfde plek ....

4. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Dan zou ik toch even langs de ha gaan. Mijn zoontje wijst toch echt een plek aan waar hij echt de pijn heeft. Gisteren klaagde hij ook over buikpijn, wees ook naar zijn buik. Toen hij gepoept had was het over zei hij. Dus bij twijfel even langs de ha gaan voor de zekerheid. Beter een keer te veel dan te weinig.

5. happymama

vanmorgen niks meer over gehoord

Share This Page