wel of geen contact met vader toestaan.

Discussie in 'De lounge' gestart door Lad, 13 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Tja, Bij ons is de omgangsregeling vastgelegd bij de advocaat en die heeft de omgangsregeling voorlopig stopgezet.
    Ik heb er geen mediator bij gehad.
    Waarschijnlijk moet de mediator de omgangsregeling dan stop zetten in jullie geval.

Mijn dochter (12) wil haar vader nog wel zien, ze wil met hem praten en vragen stellen.
    Mijn zoon (10) wil zijn vader niet meer zien "ik heb toch een lieve papa" (mijn huidige man)
    Mijn dochter (6) weet het eigenlijk nog niet zo goed, zij was 1 1/2 toen ik bij ex ben weggegaan.

Mijn ex heeft nog wel de voogdij die hij helaas niet verdiend.

2. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    LadyRast schreef
    Bij ons ook het geval, ik heb nu wel het idee dat ze hem niet geloven.
    De ooms en tantes van de kids in ieder geval.
    De opa en oma dus de ouders van ex geloven hem stellig:(

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    moeilijk! Lief dat je zoon dat zo zegt. Mijn dochter vraagt ook de hele tijd naar me vriend. Dan doet ze alsof ze hem belt. En als ze wakker word is het eerste wat ze zegt. oooh papa trein omdat hij altijd met de trein naar huis gaat. (hij woont een eind van ons vandaan en zien hem in het weekend). Heel lief. Hij doet ook alles met haar in bad zetten, eten geven naar buiten met het fietsje enz.
    Ja de mediator is een advocate. Ben blij als het gesprek voorbij is brengt veel spanning met zichmee. Hoe gaat jou man ermee om?

4. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Is lekker makkelijk hij zegt gewoon ik mag ze niet zien in mijn geval haar niet zien en hoeft hij ook niks te ondernemen.

5. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Precies, lekker makkelijk om het zo te zeggen....

Mijn man is er!
    Niet alleen voor de kids maar ook voor mij, we delen dit als het ware.
    Hij is er onvoorwaardelijk.
    Hier kan mijn ex een heel goed voorbeeld aan nemen.

Ik denk zelf dat hij (mijn ex dus) weer aan de drank is, ik zeg tegen mijn kinderen ook wel dat vader ziek is in zijn hoofd en dat hij het even niet meer weet.
    Mijn man en ik zullen ook geen kwaad woord over hem spreken tegenover hen.
    Dit doen we als de kids er niet bij zijn.
    Ik laat de advocaat ook bellen als de kids er niet zijn, en als de kids er toevallig net binnen komen wandelen dan zeg ik dat gewoon en dan leggen we de hoorn erop.

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Fijn dat je man er zo voor jullie is! Me vriend steunt me ook hierin maar vind het wel vervelend dat mijn ex me soms belt en dan weer irritant begint te doen. Hij belt niet voor me dochter maar gewoon om me uit te vragen en te beledigen. Tegen me dochter zeg ik ook niks over haar vader. Toen de paar keren dat hij wel kwam heb ik ook gevraagd hoe het was, toen leek het alsof ze me niks wilde zeggen. ( ik praat wel over hem waar ze bij is ze word nu 2) Maar toen ik vroeg heb je leuk gespeeld met papa enz toen vertelde ze enthousiast in halve brabbel taal dan.
    Maar als ze het nu over papa heeft dan heeft ze het over me vriend. Ik ga ook niet meer praten over hem waar ze bij is denk dat ze het nu toch wel mee gaat krijgen. Maar ga ook niks slecht over hem zegggen. Inderdaad dat hij ziek is. Me ex is fervent gebruiker van marijuana ik zeg dat hij verslaafd is hij vind zelf van niet natuurlijk.

7. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Ook ik weet wat die bedreigingen met je doen, ik heb met mijn man afgesproken dat alle contact via hem gaat.
    Dit hebben we ook via de advocaat geregeld.

Ik ging er aan onderdoor, en dat mag absoluut niet gebeuren.

Ik zie zoveel herkenning, ongelofelijk gewoon.
    Je zou bijna denken dat het toch aan de verslavingen liggen.

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Een advocaat of mediator kan een omgangsregeling niet stopzetten natuurlijk. Dat kan een rechter wel.

Maar hier ook 'n ex die lange tijd beweerde zijn dochter niet te mógen zien. Bullshit, mocht ie wel, alleen als meneer ineens verdwijnt zonder te laten weten waar hij zit wordt het wat lastig natuurlijk...
    Mijn man heeft ondertussen ook via de rechtbank gezamenlijk gezag gekregen, mede omdat mijn ex het dus zo af liet weten.

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja ik ga er ook aan onderdoor. Ben zelfs in therapie omdat ik totaal verandert ben na de relatie. Ben heel onrustig en kan me totaal niet ontspannen. Daarom heb ik al dat het contact tussen hun bij me moeder is, maar hij kan me wel bellen. Ik heb voor hem een apart nummer en op mijn eigen telefoon ehb ik hem geblokkeerd ik krijg dan een bericht dat hij me gebeld heeft via voicemail maar hij kan me niet bereiken.
    Ja het heeft echt daarmee te maken. Hij spoort gewoon niet zodra hij niet gerookt heeft word hij heel anders volgens mij heeft hij een of andere stoornis.

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ja als me vriend en ik straks wat verder zijn wil ik ook dat wij samen het gezag krijgen, me vriend wilt dit ook. Heb je dit via de rechter moeten doen? kost natuurlijk ook een hoop geld om dat allemaal te regelen of niet?

11. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0

Hier is dit dus wel gebeurt....

Ook ik wil mijn man de voogdij geven en het mijn ex ontnemen.
    Maar of dat in onze situatie kan weet ik niet.

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik denk dat het bij jullie wat moeilijk is omdat hij voogdij heeft maar als hij zegt dat hij de kinderen niet wilt zien, zou ik het nu juist proberen misschien stemt hij gewoon in!

13. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    wie weet....

Ik moet nog bericht krijgen van de advocaat, de bal ligt nu bij hem.

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    nou spannend hoor, dus jij zit ook echt in zo spanningsvolle situatie. En hoe kut je je dan voelt voor de kinderen he! Dat zo'n vent dat niet voelt of snapt dat begrijp ik echt niet! Mijn vriend zit soms naar mijn dochter te kijken en zegt dan dat hij zo'n leuk meisje gewoon laat zitten en knikt ongelovig.

15. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Inderdaad, het is niet te begrijpen voor ons als normale mensen.
    Is maar goed ook eigenlijk ;)

Gelukkig heb ik veel steun aan mijn man.

In de tijd dat ik nog alleen was met de kids was het wel wat moeilijker, je kan het niet delen zeg maar...

16. Alita

Alita Niet meer actief

thanks!! het ergste was ook nog dat mijn vader omdat hij allementatie moest gaan betalen hij op een dag besloot om mij op straat, terwijl ik riep naar de overkant "hallo papa", om mij vanaf die dag niks meer te zeggen en het contact te verbreken alleen zodat hij geld had voor zijn alcohol!!! Toen snapte ik het niet allemaal , maar jong :xnu dat je zelf een ouder bent snap je dat toch niet!! Hoe hard kun je zijn?!:(:x

Ik begrijp het gewoon niet dat je je eigen vlees en bloed zo`n pijn kunt doen!!! Ik doe alles voor mijn dochter en in de steek laten...nee

17. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Nou meiden, ik ga KJ de fles geven en dan lekker onder de wol....

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ja is ook zo. Voor andere is het moeilijk uit te leggen ze kunnen je wel steunen maaris toch anders!
    Ik ga nu slapen is al bijna 12 uur!! Zullen we elkaar een beetje op de hoogte houden hier, ben wel benieuwd en misschien kunnen we elkaar nog wat steunen of tips geven!

slaap lekker

19. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Doen we!

Welterusten meiden

20. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik krijg hier tranen van in me ogen sorry wil niet overdrijven ofzo, maar ik voel het gewoon als ik het zo lees ik voel dit voor mijn dochter. echt erg he! Mijn ex houdt ook erg veel van wiet roken en biertjes drinken. Tegen mij zegge ndat hij geen geld heeft en het moeilijk heeft maar dan zie ik op hyves een foto waar hij hartstikke stoned aan de bar zit met een biertje voor zich!! heb deze fotos gelijk opgeslagen als bewijs.
    Dan word ik zo boos! en voel me zoo kut! ik wil voorkomen dat mijn dochter zich zo gaat voelen.

Deel Deze Pagina