wel of geen contact met vader toestaan.

Discussion in 'De lounge' started by Lad, Oct 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    nee dat geld van hem hoef ik ook niet, maar de mediator kwam met dit voorstel om het aan te vragen. Ik ga dit wel pas doen wanneer hij een vaste baan heeft anders ga ik voor niks moeite doen. Hij heeft nu vanalles bepaald en ik heb mijn medewerking verleend aan zijn ideeen. ik ga nu wel bepalen dat hij pas over een tijd kan komen. Voorlopig het komende half jaar heb ik geen tijd om weer naar de mediator te gaan! En de mediator zal eerst met hem een paar goede gesprekken en afspraken hebben voordat zij zich ook weer gaat inzetten voor hem. Zij zei zelf dat het op deze manier geen zin heeft. (zij is zelf advocaat). Als hij naar de rechter stapt is natuurlijk een ander verhaal maar dat zie ik hem niet zo snel doen.

2. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Na een week vakantie weer terug, hoe is het nu met jullie?

Hier nog niets gehoord van de advocaat, wel de nota gekregen:)

3. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Als je 'n lager inkomen hebt kun je in aanmerking komen voor 'n toevoeging he... En als je inkomen lager is geworden na 't peiljaar, gewoon 'n peiljaarverlegging aanvragen.
    Zullen mensen vast wel weten, maar voor 't geval dat men 't niet weet, zeg ik 't maar even... ;)

4. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Helaas geldt dat niet voor ons.....Wij moeten de volle poet betalen:(

5. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ah, darn... Da's balen...

6. Lad

Lad Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,755
    1
    0
    ja vandaar dat de mediator het nu alvast aanvraagt, in de hoop dat het nog lukt omdat ik er net tegen aan zit. Maar volgens mij is de peildatum 2 jaar terug. En als ik de toevoeging krijg kan ik hem volgend jaar nog gebruiken zo heeft zij het uitgelegd.
    Maar goed zal toch niks krijgen en eerlijk gezegd hoef ik het ook niet.
    Donderdag is de brief gekomen die ze gestuurd heeft, tot nu toe nog niks gehoord, hij heeft een week de tijd om er op te reageren.

7. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0

inderdaad, we verdienen gewoon teveel...
    Soms wel leuk, soms ook niet

8. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0

Ik hoop dat je niet al te lang moet wachten, wij wachten inmiddels al ruim een maand op antwoord :(

Share This Page