Bedankt voor al jullie reacties! Maar kun je een Cowboysbag ook gewoon in een lederwaren winkel kopen? Online zijn ze genoeg te vinden maar koop hem liever in een 'gewone' winkel.
Ja, doen. Hij is z'n geld echt waard! Er kan echt super veel in (heb de small). En hij is niet stuk te krijgen.
En ze zijn ook te koop in normale winkels. Ik heb hem ook in een gewone lederwarenzaak gekocht. Even googelen voor verkooppunten bij je in de buurt.
Zijn zeker mooie tassen, heb mijn moeder 1 gegeven voor haar verjaardagen. Gelukkig niet volle pond betaald, ken iemand die daar werkt. Die tassen gaan gewoon 3a4 keer over de kop ten opzichte van de inkoopsprijs
Ik heb hem nu ruim een jaar. Hij is mooi en stevig maar loodzwaar. Ik gooi mn tas vaak vol met van alles maar ik kijk bij deze wel uit. Ik krijgecht pijn in mn schouder. Ik zou hem niet meer nemen!
Ik heb de small super blij mee geld absoluut waard wat mij betreft Ik wil nooit meer anders. En zwaar....ik heb er geen last van eerlijk gezegd. En er zit veel in als we dagje weg zijn of gewoon doorgaans vol geladen maar last van mijn schouder nooit gehad hoor. Mooie stevige tas.
Ik zou zeker eerst even in de winkel gaan kijken TS want zonde als je hem óók te zwaar vindt en niet zou gebruiken.
Ik heb er 2, de small en de Bridgewater. Het is idd wel een uitgave maar het is wel kwaliteit, tassen zijn niet stuk te krijgen. Zwaar ja, het is een leren tas... en leer is niet licht maar in de praktijk ervaar is daar geen nadelen van. Denk dat ik er nog wel meer ga aanschaffen, deze heb ik gekregen als kerstkado van vriendlief.(wel verspreid in 2 jaar hoor )
ik zou ook wel super graag de small willen maar waar zijn ze echt het goedkoopste? ik vind de kleur blue sky mooi! heeft iemand deze?
De little valt mee qua gewicht. Maar je hebt natuurlijk ook nog veel meer modellen, ik heb er nog 2 en die zijn helemaal niet zo zwaar. Liebeskins zijn ook heel mooie tassen, maar die zijn ook wel weer 2 keer zo duur.
Ik heb ook de little bag en ben er superblij mee! Had van een vriendin gehoord die een maatje groter had en dat ze hem inderdaad ook zwaar vond. Daarom voor de little gekozen en even goed gevoeld en vooral gelet op het gewicht als je hem over je schouder hebt! Ik zeg DOEN!!
Ik vind 110 euro voor een leren tas echt niet duur, echt goede leren tassen zijn vaak nog veel duurder. Maar ik vind de tassen van cowboys bag gewoon niet mooi? Dertien in een dozijn en ieder tienermeisje heeft er hier eentje als schooltas.
Scheelt dat ik geen tienermeisje ben En dan nog, ik vind um wel mooi! Heb hem vandaag in de winkel gezien en hij is een stuk kleiner dan dat ik verwacht had (wat ik trouwens een pluspunt vindt) En had verwacht dat ie erg zwaar zou zijn maar dat vond ik helemaal niet??? Ik ben erg enthousiast en denk dat ik hem volgende week alsnog ga kopen Maar nu twijfel ik erg over de kleur. Wilde graag de Elephant grey maar vind de Cognac ook supermooi! What to do??
Ik heb ook de luiertas uitvoering en ben er super blij mee!! Ik wilden een leuke tas als luiertas aangezien ik niet met twee tassen ga lopen zeulen haha. Nu heb ik ook een andere cowboysbag niet de kleinste maar die daarna en die gebruik ik nu steeds meer aangezien ik ook steeds minder hoef mee te nemen.
Ik heb er 5. Waarvan 1 al 8 jaar,maar onverwoestbaar. Deze is trouwens ook het zwaarst 1,3 kilo. Zonder spullen. Hoe ouder, hoe mooier ze worden