wie wacht ook op spontane miskraam?

Discussion in 'Miskraam' started by ellenhelena, Oct 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

Jun 17, 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Hi Allemaal

Mijn banner is dus niet meer van toepassing. Gisteren een echo gehad in het Radboud en daar zagen we tot ons groot verdriet dat het hartje niet meer klopte.Wat zijn we verdrietig.
    Nu thuis en maar wachten. Heb wel cytotec meegekregen maar zie op tegen de heftigheid hiervan.
    Misschien vrijdag toch bellen voor curretage?
    Vorig jaar ons meisje verloren na 6 maanden zwangerschap en nu dit vlindertje ook weer.

Herkent iemand iets of wie zit in zelfde schuitje?

Liefs Ellen

2. Ior

Ior Niet meer actief

:( ik wou jullie even veel sterkte wensen

3. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

Jun 17, 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Dank je wel IoR!

4. 25012010

25012010 Niet meer actief

ik ben ook aan wachten ...kreeg gister slecht nieuws horen..je bent niet de eeniste meid...ik ga even een topic open maken over mn verhaal maarja ik heb geen goede worden had hartje gehoort met 6 weken 6 dagen en gister niet meer...ze zeiden dat gister of eergister overleden was...*zucht* hoe ga jij om? ( even kort zeggen hier) ik heb besloten om veder gaan maar met een leeg gevoel ik heb kaartje besteld van holliday on ice voor volgend week maar ik ga gewoon na toe afleiding is wel fijn...en ja ik wil die curryte? wil ik toch mn lichaam beedje kans geven om spontaan doen want ik zit ook tegen op om naar ziekenhuis te gaan bah en als het moet dan moet dan moet het ...zo ik ga botherham eten heb honger ben al vroeg wakker en ben al wasje doen enzo dadelijk was opvouwen thja ik ben zo slecht om uitlegen met typen srry als je mijn verhaal onduidelijk vind maar ik zit in de zelfde schuitje als jij ..en miss nog meer dames...xxx groetjes

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Hier ook een verdrietige mama in de wacht...
    Ben bang wat er komen gaat... gisteren met 13.2 weken geen hartje meer... afgelopen maandag nog gehoord... ik weet verder nog niets...ik was op een ander ziekenhuis ivm vlokkentest...het zag er al niet best uit..maar voor de test was er al slecht nieuws! Wel nog getest voor het hoe en waarom...het lijkt of er een trein over me heen is gegaan..
    Veel succes meiden....xx

6. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Wat jammer. Veel sterke hoor!
    Hier jammer genoeg ook een zwangerschap die verkeerd zit. Ik kies om een curretage te laten uitvoeren. Morgen moet ik naar het zh, 's avonds mag ik alweer naar huis. Ik kies liever voor de curretage omdat volgens de gyn het echt maanden kan duren voor het spontaan komt. Ik zie ook op tegen de heftigheid van de pillen. Vooral omdat je niet weet wanneer het dan precies komt, de pijn zie ik tegen op en omdat je dan nog niet zeker bent als je nog een curretage moet ondergaan als er iets achterblijft.
    Voor mij is het al emotioneel erg genoeg en ik wil mezelfd e fysieke pijn besparen... Succes met je keuze!

7. ellenhelena

ellenhelena Actief lid

Jun 17, 2011
    144
    0
    0
    zmlk school
    gelderland
    Ja ik denk dat ik ook ga kiezen voor een curretage.
    Het wordt dan gedaan in het Radboud in Nijmegen.
    De pillen zijn heftig heb ik begrepen. Je kan erg veel bloedverlies krijgen en buikkrampen.
    Zelf heb ik ook Colitis( lijkt op ziekte van chron)en die cytotec kan die darmontstekingen wellicht weer doen op vlammen.

Morgen bel ik het ziekenhuis en hoop dat ik mag kiezen voor curretage en hoop niet dat eerst die pillen moeten....

Heel veel sterkte allemaal!

8. 25012010

25012010 Niet meer actief

ik wil ook naar ziekenhuis...maar ik moet dinsdag terug en dan hoor ik wel waneer ik naar ziekenhuis moet ...dames /meiden heel veel sterkte we zijn niet aleen xxx

9. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

May 31, 2010
    1,108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest...ik ga zondag bevallen... mijn gynaecoloog zegt dat ik me zondag om 9 uur meld en vrijwel zeker avonds naar huis mag... ons uk is al best groot voor curretage, het zou mn baarmoedermond kunnen beschadigen... raar en eng... koop ik zonet een mandje bij de xenos om ons ukkie een plaatsje te geven... het is zo gek, ben ook bang voor pijn en de emoties voor zondag...sterkte meidenxx

10. Zhilla

Zhilla Actief lid

Apr 2, 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Meiden,

Wat een vreselijke berichten..
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!!

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Ik zou op dinsdag 2 okt een miskraam opwekken via de cytotec. Ik heb echter op zat 29 sept een spontane miskraam gehad nadat ik 10 weken zwanger. Echter het vruchtje was na 5,5 week gestopt met groeien.
    Ik wist dit toen ik 7 weken zwanger was.
    Ik had ook de keuze tussen curretage of cytotec. De reden waarom ik geen curretage wou was, ik ben bang dat ik dan geen afscheid kon nemen van het vruchtje en ook niet het volle besef zou hebben van een miskraam.
    Voor mijn gevoel heb ik het nu wel kunnen verwerken doordat ik een miskraam heb gehad inc buikkrampen en bloedverlies.
    De lichamelijk heftigheid kan ook verschillen, een vriendin van mij had heel veel pijn, ik niet en ik had maar 2 dagen bloedverlies.

Ik wens jullie heel veel sterkte, en maak een beslissing die aan sluit op je gevoel.

Knuffel

12. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    @ TS: ik had vandaag mn curretage en ik moet zeggen dat het echt goed in meegevallen (in de mate dat zoiets goed kan meevallen natuurlijk). Ik had ook schrik maar is eigenljk niet echt voor iets nodig. Sterkte meid!

Share This Page