Heb gisteren een curretage gehad en is me 100% meegevallen. Ik had de keuze tussen cytotec thuis, of curretage. Een paar dagen de tijd genomen om na te denken, en uiteindelijk de curretage gekozen. Ben wel erg gammel van de narcose, maar qua pijn en bloedverlies geen klagen. Ook erg fijn dat het zo snel en gepland is, in tegenstelling tot de medicijnen, waar het toch meer afwachten is.
hey dames, heb net mijn echo gehad! vorige week was er een lege vruchtzak te zien, nu was er een dooierzak + vruchtje te zien, meting +- 6 weken!!! nog geen hartactie maar volgende week dinsdag weer een echo om te kijken of dan wel een hartje te zien is wat klopt.. wat denken jullie? ik heb weer hoop!!!
hee meid, wat een goed nieuws, je mag zeker hoop hebben! Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad? Kan die later zijn geweest? En late innesteling kan zeker! Succes met wachten tot volgende week! Blijf je volgen meid, ik stuur veel positieve energie naar je toe!
bedankt voor jullie lieve reacties, wel weer een week wachten maar nu toch niet zo onzeker als hiervoor.. het is normaal toch dat het hartje tussen wee 6-7 gaat kloppen? ooh wat spannend
Hoi Semmie, Lees dit forum en leef helemaal met je mee!! Wat ontzettend spannend. Ik ben zelf 6 weken zwanger en verlies af en toe bruin bloed. Over twee weken pas echo in het Radboud. Vorig jaar ben ik daar bevallen van een meisje met triploidie en dat is dus bij 24 weken mis gegaan. Onze hoop is groot maar dat bloedverlies en ook wel buikpijn maakt zo onzeker! Ik hoop voor jou en voor mij dat we straks echt blij kunnen zijn!! Sterkte en keep hoping!!! Ellen
hey ellenhelena, wat vervelend van afgelopen jaar! hopelijk gaat het idd nu goed, en dat bloedverlies is zo angst aanjagend, bah.. we houden de goede moed erin, succes xxx
Nou, vaak zien ze dus wel aan het formaat van de vruchtzak hoe de zaak is. Bij mij was de vruchtzak met 10 weken ontdekt en duidelijk zichtbaar als een leeg blaarachtig geheel. Toen het eruit kwam, vijf dagen nadat we het nieuws hadden gehoord, bleek het een centimeter of vier groot. Dus dat was toen niet te missen. Meestal zijn ze wat voorzichtiger met hun formulering als je minder ver bent. Deed geen pijn trouwens, ik vond het achteraf fijn dat het gebeurde voor de curretage die ik gepland had. Zou ik nu zo snel niet meer doen. Maar laten we hopen dat het bij jou echt, echt niet nodig is al die ellende.
Hey dames, even een update.. Nog steeds zenuwen en spanning voor de echo a.s dinsdag, of er dan hartaktie te zien is.. Maar gister avond na het plassen weer een bloedstolsel van ong. 1cm verloren, ben meteen weer doodsbang. Ik had dit ook vlak voor mijn vorige echo maar de gyn zei dat dit geen kwaad iets hoeft te zijn.. Pff zo spannend
Hoi Semmie91, Bloed wil je gewoon niet in je zwangerschap, kan mij voorstellen dat je weer schrikt. Maar probeer vertrouwen te hebben, meer kun je voor nu niet doen. Hoop echt dat het allemaal loos alarm is en dat jij een prachtig hartje ziet kloppen. M'n duimen draaien voor je!
hey trotsemamavan1 dankjewel! zeker spannend morgen, en bertha morgen ben ik 7 weken volgens de echo van vorige week
Hey dames dankjewel voor jullie steun! Moet er om half 5zijn dus nog even in spanning afwachten, ik laat het jullie vanavond weten. Groetjes