Ik ben opeens dol op hele zure snoepjes. Zure wormen, zure matte, Napoleon ballen.. Kan mij niet zuur genoeg zijn! En tevens salmiak. Salmiak poeder, salmiak lolly's. Ik kan de verleiding van de salmiak nog enigszins weerstaan, aangezien ik weet dat dit bloeddrukverhogend werkt...Maar de zure snoepjes! Jammie! Iemand net zo'n verslaving?
Ik krijg nu wel spontaan zin in drop. Het water loopt me al in de mond bij het lezen van jouw bericht
Ik had in het begin ook zo'n behoefte aan zoute drop, heb er aan tiegegeven met mate. Nu momenteel niks bijzonders meer.
Mijn vk zei dat het een fabeltje was! En ik had hoge bloeddruk van mezelf. Heb bergen salmiak gegeten en hoger werd het er niet van.
precies hetzelfde!! net weer een zak kattekoppen gehaald en droptoffees! En augurken zijn niet aan te slepen. Lekker cliche. Had ik vorige zwangerschap helemaal niet
Ja maar zij zei dat ook drop en zout niet bloeddruk verhogend en achterhaald is. En sowieso met mate mag je het sowieso hebben.
Hier in het begin ook heel veel zin gehad in zuur! Potten zure haring gingen er doorheen. Ik was zelfs zo erg, dat ik het sap bewaarde voor als het op raakte en de winkels dicht waren. Daar stond ik dan, half 2 's nachts zure haring sap uit de pot te drinken En die zure herring snoepjes van de Ikea, heb mijn mond kapot gesabbeld van het zuur :')
Oh ja hoor!! Salmiak lolly's en napoleon snoepjes!! Hmmmm en nog steeds een lage bloeddruk, terwijl ik in eerdere zwangerschappen altijd hoge bloeddruk had.