Hallo, Ik heb een tas gekocht wat officieel geen luiertas is. Verschoonmatje heb ik los besteld, maar kan ik ook ergens los van die hoezen kopen om de flesjes warm te houden die ik meeneem?? Groetjes en bedankt.
Hmm, goeie vraag. Die zullen er vast wel zijn. Ik let er niet op want zoals je zelf al duidelijk maakt, ik heb wel een luiertas gekocht en daar zaten er 2 bij in. Ik hoop dat iemand anders tips heeft! Succes!
Difrax heeft ze. Maar ik moet zeggen dat ik ze niet echt super vind. Ze houden niet super lang warm. Ik neem zelf altijd een thermosfles mee met gekookt water onder in de wandelwagen en een los flesje water.
Volgens mij verkoopt Babydump dit, maar heb geen ervaring met het gebruik ervan. Tip van Kejay is prima, dat werkt echt goed.
Voorheen had hema ze ook. Ik had ze in de luierstas erbij, maar eigenlijk nooit gebruikt, zou idd voor een thrmoskan gaan, vond ik veel handiger..
Ik zie dat je de tip al hebtm wilde het zelf ook horen dus dat is handig . Heb bij de babydump die van Difrax gezien inderdaad, maar die was dun. Maar mag ik vragen waar jij je verschoningsmatje vandaan hebt?1 Bij babydump hebben ze het niet, die van Prenatal vind ik niet handig. Heb er wel veel op internet gevonden, maar ik wil het liever even in het echt zien......
Haha, dankje voor de tip. Ben er net vanmorgen geweest . Maar heb ze niet gezien eigenlijk... Even op internet spieken!
Ik heb wel een verschoningsmatje van Prenatal... Ik vind deze handig omdat het 2 zij-flappen heeft waar je de luiers en billencreme in kan doen!
Dat is wel handig. Die van de Ikea heeft dat niet. Ik heb de luiers gewoon in een luierzakje en de doekjes in de kleine zwitsal houder.
Difrax inderdaad, maar vind ze niet super. Houden helemaal niet lang warm. Wij hebben gewoon een thermosflesje gekocht waar we het in deden. Dan alleen maar even overschenken in het flesje en je kan het geven.