Laagste prijsgarantie Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door JFelice, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Hi allemaal,

Wij willen een Bopita kamertje kopen en hebben het kamertje bij Babydump gezien voor 1038 euro. Hetzelfde kamertje is bij verschillende websites "maar" 900 euro. Nu hanteert Babydump de laagste prijsgarantie. Weet iemand of dit ook geldt als je het artikel op een (meer of minder bekende) website tegenkomt? Ik zit dit niet in de voorwaarden staan, maar vraag t me toch af!

Bedankt alvast :)

Felice

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Krijg je er bij de babydump niet een box bij? Dan is het waarschijnlijk wel weer de goedkoopste optie, ivm die box geloof ik t.w.v. 139 E is.

3. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Ja precies dat klopt van die box, daar dacht ik dus ook al aan, dat ze dat wrs dan aangeven.
    Dan kom je op dezelfde prijs uit.

Dankje voor je reactie!

4. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Zijn slimmerds daar ;). Maar mocht je het echt goedkoper vinden dan geloof ik ook niet dat ze moeilijk doen hoor, tenminste eerdere topics hier waren geloof ik altijd wel positief daarover.

5. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit denk ik ook. Maar je zou het altijd even kunnen navragen, ze zijn nml absoluut niet moeilijk bij babydump. Wij hebben 2x geld terug gekregen, op een aerosleep matras en stokke kinderwagen!

6. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Als je een printje maakt van de site met de prijs ed, dan krijg je 'm voor die prijs. Alleen wel zonder de box...
    Wij hadden het destijds met een babyfoon, 110,- bij hen en 94,- bij CoolBlue. We hebben 'm voor 93,- meegekregen, alleen zonder het speeltje dat in de actie bij hun zat. Maar voor 17,- haal ik zelf wel weer wat speelgoed ;)

7. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Dankje voor jullie reacties! Ik vond het kamertje bij babymax voor 800€ en incl de bopita Brent zonder lade voor 900 euro. Bij baby dump 1040 met de bopita Brent zonder lade (omdat je die er gratis bij krijgt) wilde ik de Brent met lade dan betaamde ik 100€ bij, dus 1138...
    Scheelt een hoop! Dus als babydump me dat kamertje voor 800 zonder box geeft, koop ik er zelf wel de Brent met lade voor 239€ er bij mochten ze dat niet doen en ben ik nog 100€ goedkoper uit!

Wel grote verschillen zeg!
    Opletten dus :)

8. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb eerder dit jaar ook in zo'n situatie gemaild met Babydump. Kon toen inderdaad het kamertje (zonder 'cadeau' dat ze er anders bij doen) krijgen bij Babydump voor de prijs van die andere site (link gestuurd) min 10 euro.

Deel Deze Pagina