Hallo allemaal 2 jaar geleden zag je ze OVERAL die kleine ienieminie baby haarbandjes...niet die harde maar die haarbandjes die helemaal om het hoofdje heen gaan die wij gebruiken om ons haar naar achteren te houden. Heeft iemand enig idee waar ze deze verkopen? Groetjes Debby
Zou willen dat ik dit eerder gelezen had... Ik was er net nog naar opzoek in de stad. Bij de etos hadden ze er wel maar die waren zo ruw had ik t idee...
Bij H & M zag ik ze niet... Ja voor de iets grotere...een jaar ongeveer maar niet voor de baby... Heb er tot nu toe pas 1tje gevonden bij een klein babywinkeltje...en zij zei al dat er onwijs moeilijk aan te komen is. Ik ga toch even meerdere H & M's opzoeken Thankss meiden
*etos *dirx * h&m *DA *kruidvat (dacht ik ook) *markt inderdaad een hoop *uhh pfff heb er pas nog gekocht kan alleen niet meer op de winkel komen.. Grrrr... in ieder geval bij de dirx hebben ze hier wel van die zachte ohh bij de trekpleister heb ik ze gekocht pas... succes
wij verkopen ze niet bij het kruidvat! Vroeger vond ik het zielig als ik een kindje met een bandje zag. Nu vind ik het lief
GEVONDEN! Bij de H&M in Utrecht hadden ze ze nergens (en daar zitten 4 H&M zaken) Bij het kruidvat hadden ze e ook niet ook niet bij de etos. Trekpleister hebben we volgens mij niet in Utrecht. Uiteindelijk bij een accesoires winkel in de stad Claire's...geweldig ik heb een stuk of 10 verschillende...er staat op vanaf 1 jaar...maar ze zijn echt onwijs klein en ik weet zeker dat de kleine ze met een maandje of 2 wel past! Thanks voor jullie tips
indd wil net zeggen we hebben al jaren een trekpleister op de plantage kom er dagelijk woon er zowat om de hoek
Oh zit die in de stad zelf? Dan ben ik echt een schele hiihihihihi Ik ga nooitnaar de amsterdamse straatweg....ik woon zelf niet in Utrecht dus ga er alleen heen om te shoppen