Niet poepen..?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by ilseroc, Oct 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Sem is nu bijna 12 weken en voorheen poepte hij iedere dag een paar keer een klein beetje, dat is nu overgegaan in eens in de paar dagen een grote hoop maar nu heeft hij vanaf vrijdag niet meer gepoept.

Is dat normaal dat er zoveel tijd tussen zit? Hij laat wel veel scheetjes (en die ruiken behoorlijk ;):D)

Ik geef trouwens borstvoeding, weet niet of dat iets uitmaakt?

groetjes Ilse

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

een baby hoeft niet elke dag te poepen en bij bv komt het wel vaker voor dat het eens in de paar dagen is

3. Kejay

Kejay Niet meer actief

Het is heel normaal, vooral bij BV poepen kindjes aanzienlijk minder.

4. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hier is het record acht dagen niet poepen, om dat vervolgens te compenseren met een heeeele volle luier.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als je kindje er geen last van heeft dan maakt het niet uit. Als je merkt dat hij vaak last heeft van zijn darmen of dat je merk dat hij poept en er niks uitkomt zal ik wel even het cb informeren. Maar zolang je kindje goed drinkt en er na een aantal dagen een goede poepluier uitkomt is er niks aan de hand volgens mij

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0
    Dank voor jullie antwoorden :D

Hij heeft er geen last van volgens mij, plast goed, huilt weinig, eet goed dus ik wacht maar af tot wanneer hij weer tot zijn oksels vol zit :D:D

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Met bv kunnen ze 7x per dag poepen of eens per 7 dagen.
    Hier werd het na 3 maanden ook minder dan eens per dag, om de week hebben we ook gehad. Nu is het gemiddeld om de 3 dagen, maar om de 5 komt ook regelmatig voor en dan weer iedere dag, er is geen pijl op te trekken!;)

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zolang je kleine er geen last van heeft is het geen probleem!

9. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Mijn zoontje had rond die periode ook opeens aanzienlijk minder poepluiers. Nu is het meestal 1x in de 4 a 5 dagen. Voorafgaand daaraan krijg ik altijd een salvo aan vieze windjes die dan aan het einde van de dag wordt afgesloten met een lading poep tot in de nek ;) Niks om je zorgen over te maken, het is heel normaal (al is het schoonmaken ineens zo'n toestand hihi)

10. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Zo denk je nog genoeg luierdoekjes te hebben, maar dan opeens gaan ze wel erg hard....

11. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

Apr 19, 2009
    1,456
    0
    0

:D:D halve pak opgebruikt net :D:D

Hij was maar aan het huilen en overstrekken en wilde niet eten dus ik liep rond in de kamer met Sem op mijn arm en opeens hoorde ik prrrrrrt flubber flubber en ja hoor....nog net niet tot aan zijn oksels :D:D

En ik maar tegen hem zeggen : "goed zo lieffie, poep maar lekker" ;)

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0

Hahaha hoe je als moeder ook trots kunt zijn op dingen die je kindje doet:D:D:D Bij mij krijgt ie ook nog net geen applaus als zijn hele rug oranje kleurt van de poep:D

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heel herkenbaar!:D:D

Share This Page