veel afscheiding-oorzaak?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door oktober91, 26 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oktober91

oktober91 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.121
    398
    83
    Dag allemaal

Wist niet goed onder welk onderwerp ik dit moest vragen dus weet niet of ik goed zit maar ik zit met het volgende.. sinds een week ongeveer verlies ik veel afscheiding. Elke keer als ik afveeg echt slierten (sorry voor de details) het is wit/gelig helder en het ruikt niet. Iemand enig idee waar dit door komt en of ik er wat mee moet? Ik hoorde laatst iemand die eierstokkanker had en het symptoom was veel afscheiding dus dat maakt me bang.. al was het bij haar wel zo dat het ook erg rook maar ik herken het helemaal niet bij mezelf vandaar alleen tijdens eisprong. Ik geef nog borstvoeding ben 2x ongesteld geweest cyclus tussen eerste 2 was 36 dagen nu zit ik op dag 30. Ik weet niet of ik een eisprong gehad heb maar rond dag 20 (weet het niet zeker meer) had ik alle symptomen van een eisprong. En van een eisprong verlies je ook niet een week afscheiding toch maar enkele dagen? Iemand die dit herkend?

2. DMonique30

2 mei 2019
    58
    29
    18
    Vrouw
    Hi!

ik had dit ook precies hetzelfde, echt hele plakaten in mijn onderbroek al anderhalve week voor de eisprong!
    nu is het zo dat ik vorig jaar bevallen ben van mijn zoon en zonder borstvoeding pas 1e x ongesteld ben geworden half jaar daarna.. en daarna lange cyclussen en heel veel bloedverlies. ik denk dat het iets hormonaals is, ik ben binnestebuiten gekeerd en daar was niks te vinden! nu acupunctuur aan het doen en dit keer voor de eisprong was het gelukkig een heeeeeel stuk minder misschien toeval? maar ik denk echt iets hormonaals! niet geljjk bang zijn voor kanker!

ik lees nog graag nog even mee als meer dames reageren:)!
    liefs

3. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Ik verlies zeker wel een week lang dergelijke afscheiding rond de eisprong. En met mij meerderen, blijkt uit een ander topic wat nu loopt.

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi!

Wat vervelend! Ik heb het ook gehad. Vreselijk! Na een toiletbezoek kon ik wel 3 x afvegen (sorry).

Dit heeft wel echt lang geduurd. Heb laatst zo'n zachte capsule gebruikt voor schimmelinfectie. En wat denk je... heel geen slierten niks niet. Droog! Zo fijn.

Hopelijk gauw over bij je:thumup:

Deel Deze Pagina