Tot wanneer hydrofiele luiers en washandjes?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjanienu1, Dec 29, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben nu langzamerhand met de uitzet bezig voor onze 2e.
    Hydrofiele luiers heb ik een kast vol (die zijn van Ryan). Sommige doe ik weg, zijn echt niet mooi meer, maar ook nog genoeg nog voor de 2e te gebruiken. Wat ik me nu eigenlijk afvraag, tot welke leeftijd gebruik je de hydrofiele luiers en washandjes? Dit eigenlijk om te weten hoeveel ik er bij moet halen voor de 2e.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,070
    3,862
    113
    Ik heb hydrofieldoeken alleen de eerste maanden gebruikt. Oh ja, daarna om tussen het autoraam te klemmen als de zon teveel naar binnen scheen ;).
    Aan 8 doeken had ik genoeg gehad, maar heb er nog wat bijgekregen.
    Hydrofielwashandjes gebruik ik vaker, vandaag bijv. bij doorkomende tandjes en bijbehorende spuitluiers. Daar was ik hem na het verschonen dan nog even mee.

3. mikos

mikos Bekend lid

Dec 7, 2010
    944
    0
    0
    als je een kast vol hebt denk ik wel dat je genoeg hebt :D

Ik heb de hydrofieleluiers gebruikt waar ik en mijn oudere broer ook mee afgedroogd zijn. Zijn dus al ruim 26 jaar oud.

dat die van jou nu al weg moeten dan?? Er is niks mis met mijn hydro.luiers/washandjes hihi

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik gebruik ze nu nog steeds met afdrogen, samen met een handdoek.

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik gebruik ze al niet meer. Vind een gewone handdoek prettiger.
    Ook onder het hoofdje zijn ze weg sinds ze een maand of 6-7 is.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Gebruik ze nog steeds! Vind ze erg fijn

7. MiSe

MiSe Niet meer actief

Gebruik ze nog en veel, vooral in het begin kon ik wel blijven wassen. Bij een evt 2e kindje zorg ik dat ik er 20 in huis heb!

8. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hmmm, verschillende reacties dus.
    Ik denk dat ik ze toch nog maar blijf gebruiken bij Ryan. Gebruik die dingen toch nog wel vaak en als ik dan elke keer een handdoek moet pakken kunnen papa en mama zich niet meer afdrogen haha. Ik koop er gewoon wat bij voor de 2e.

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hier de ene keer een handdoek en de andere keer een hydrofiele luier. ligt er maar net aan.
    ik heb er voor de 2de een paar bij gekocht, maar dat waren blauwe:D meer om de kleur dan dat ik ze echt nodig had;)

ik gebruik ze nog wel in bed en in de box om op te slapen, dat vind hij erg lekker, want net zoals zijn zus is hij dol op doekjes over/rond zijn gezicht en hoofdje als hij slaapt. hij frommelt de doek zelf op zodat die tegen hem ligt. (dochter legde zelf vanaf een maand of 4 knuffels op haar hoofd om te slapen, vond ze heerlijk. ook in de kinderwagenbak als ik ze weghaalde omdat ik bang was dat ze zou stikken lag hij er een minuut later weer op:D en nog altijd ligt ze te slapen tussen allemaal knuffels en met haar favoriete knuffel op haar hoofd:D)

10. tulip

tulip Niet meer actief

ik gebruik ze ook allebei nog.

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Dochter gebruikt ze ook nog steeds, maar ze vindt ze fijner dan de gewone handdoeken en zoonief gebruikt ze natuurlijk ook nog steeds. Ik heb er evenveel als toen bij dochter en daar heb ik voldoende aan, met 2 kleine kinderen was je toch meer dan bij 1 kindje.

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Helemaal off topic***

Leuke naam Ryan ;). Mijn oudste zoon heet ook Ryan (31-10-2007) en sinds 12-10-2010 hebben wij er nog een zoon bij, Owen :D

***weer on topic ;)***

13. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Ik gebruik ze nog! Samen met een gewone handdoek.
    Vind ze gewoon erg fijn en makkelijk...

Share This Page