Wie herkent dit? Zit nu in de 2e ronde 3e kindje. Dag 21 en ongeveer 7 dpo... Ik wordt echt gek van mezelf. Kan amper iets hebben van de kids en mn omgeving... zo jammer!
Ja ik, ene maand weer iets meer dan de andere. Soms al anderhalf week voor nod, dus dan weet ik eigenlijk al dat het mis is deze ronde. Wil je niet ontmoedigen, maar dat is mijn ervaring. Als jij het normaal niet hebt,zou het maar zo kunnen dat het bij jou goed nieuws betekent. Ik hoop het voor je! Xx
Ja wachten duurt lang haha! Ik probeer afleiding te zoeken, dingen in te plannen om te doen, voor je het weet is een week weer voorbij! Ik loop aardig gelijk met je denk ik. Ik zit ook 7 dpo. Spannend!
Ja Hier ook regelmatig....na eisprong snel geïrriteerd en een kort lontje. Terwijl ik daar normaal gesproken geen last van heb
Ja heb ik ook! Zondag last van gehad en moet a.s. zondag ongv ongesteld worden! Vorige ronde ook gehad, en toen wel een streep op mn test maar is vroeg misgegaan! Dus heb nu weer goede hoop! Verder eigenlijk nooit last van
Wisselende ervaringen dus hihi... best logisch aangezien iedereen anders is haha... @PinkLady88 leuk dat we gelijk lopen. Kunnen we elkaar btj op de hoogte houden als je wil wanneer ga of wil je testen? Ik heb gelukkig 2 kids als afleiding en kga zaterdag de family obstacle run lopen... morgenochtend werken, mag thuis rommelen en de oudste ophalen van school. En misschien nog ff langs de mozaieken hier. Vrijdag weinig plannen. Alleen met een vriendin naar de mozaïeken en vrijdagavond nog trainen voor zaterdag. Zondag uitrusten haha.. volgende week wat werken, 2x met kids zwemles maandag en dinsdag, woensdag de oudste voor proefles naar telekids musical school en in die tijd met de jongste naar de bieb tot we de oudste weer op kunnen halen. Nog een x naar d mozaïeken met aanhang, er bootcampen en zaterdag naar fruitcorso en zondag testen alst nodig zou zijn..... dus opzich vliegt de tijd hopelijk wel..... @angel071986 ok! En je moet bijna ongesteld worden? @Raaf92 oooooeeeeeehhhh spannend! Bij jou dus wel heel positief! Ben benieuwd! Gelukkig gaat het alsk nu zo savonds op de bank zit wel goed. Niks aan mn hoofd en lekker bank hangen
Voor mij is dat altijd een slecht teken. Menstruatie volgt altijd op zo'n periode. Ik zit daar nu midden in. Word dan een evil bitch. Heel vervelend maar het is niet anders. Succes met wachten, is altijd killing.
Aaah balen @Cinsam Gelukkig ben ik niet alleen maar een evil bitch...of ja, zit vanavond op de bank en om ieder bijzonder of emotioneel ding zit ik al met tranen in mn ogen.... zucht....lekker joh een vrouwen lichaam
Ik moet morgen ongi worden.....hoop van niet natuurlijk! Maar ook tijdens mijn zwangerschap had ik een vrij kort lontje. Mijn vriend vertelde na mn zwangerschap ook blij te zijn dat ik weer normaal was
Spannend! Nou ben benieuwd. Vandaag gaat het tot nu toe redelijk maar af en toe zo'n opgejaagd gevoel wat dan weer irritatie als gevolg heeft....kga lekker rustig aan doen vandaag.. jij al morgen testen! Ik moet nog zo lang wachten!!!!! Mn man vind het echt onzin om volgende week donderdag te testen.....baal baal haha... Hij vind 1x testen zoiezo genoeg mja toch testen kan ik ook niet. testen altijd samen..kzal vol moeten houden
Owjaa en dan voel ik van alles en dan moet Ik dat echt blokkeren...wil mezelf niet gek maken... Herkenbaar?
Ja die mannen he! Die van mij zegt je kan beter een week langer wachten dan heb je meestal gelijk duidelijkheid ! En om teleurstelling te voorkomen. Dus wel heel lief bedoelt maar ik ga niet nog is een week extra wachten:/! Tot nod wacht ik en misschien nog 1 dag extra en dan vind ik het wel best! Maar ik snap je opzich wel, ik kan het redelijk goed allemaal aan de kant zetten! Ik heb ook steeds een paar min ongi krampen sinds gister en dan weer een tijdje niet! Tis allemaal heel spannend, en wachten duurt lang! Maar ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken en er niet teveel aan te denken!
Ik ben ook heel benieuwd, maar wil niet te hoopvol zijn. Om mezelf teleurstelling te voorkomen. Ga ook pas zaterdag testen als ik morgen niet ongi wordt. Kan bij mij de hele dag doorbreken dus vind het zonde om er morgens een test aan te wagen en snoddags bijv wel ongi te worden
Als ik tot mn langste nod ga wachten kan ik volgende week zondag testen ... te doen of niet? Gaat het lukken niet te testen morgen?
Hier nog steeds dubbel gevoel, afgelopen dagen lichte steken in onderbuik gehad, kan innesteling zijn geweest maar weet het niet zeker. Alles wijst erop dat ik ongesteld ga worden naast de opvliegerigheid: hoofdpijn, rugpijn, emotioneel, ontstoken tandvlees en gevoelige borsten. Dus ik denk niet dat ik zwanger ben. Ik denk dat ik zondag een testje ga wagen. Of maandag. Maar meestal begint zondag al bruinverlies en dan weet ik ook dat ik ongesteld ga worden. Ik test altijd alleen, dus geen last van vriendlief die langer wilt wachten. Wil hem dan verrassen. Als het zover is
Woensdag, dus dan kan zondag nog steeds te vroeg zijn maar het kan natuurlijk dat er al wel iets op komen te staan. Met die goedkope testen van de action word ik er toch niet armer van
Whaaa spannend! Ik begin weer dingen te voelen...mja voor mn kortste cyclus van laatste 3 maanden moet ik nog 6 dagen wachten en voor mn langste cyclus van laatste 3 maanden moet ik nog 8 dagen wachten....