Ik ben nu 5 dagen bezig net km vrij eten, maar we zien nog geen verschil. Overdag en snschts lijkt ze steeds meer last te krijgen. Snschts kermt, drukkend kreunend en voeten omhoog gooien. Overdag als ze aan de borst drinkt is ze van de 8 voedingen 2/3 onrustig. Meestal de ochtend en vroege avond voeding. Savonds huilt ze een uurtje. Wat ik nu ook zie veranderen is dat ze de borst valer nodig heeft, niet om te drinken maar om te sabbelen . Moeilijk allemaal
Goh, waarom zou het toch komen dat veel moeders onnodig stoppen met borstvoeding... Ik zou ook zeker een lactatieKundige mee laten kijken. Zelf met de oudste meegemaakt wat te veel lucht happen kan veroorzaken. Winderigheid (man oh man wat een stank kon dat kleine lijfje produceren ) krampjes, zo zielig, geborrel in haar buikje. Toen het luchthappen verholpen was, verdwenen ook de krampjes. Ik zeg absoluut niet dat kma niet speelt maar het is goed om bij de basis te beginnen
Je bent op de hoogte van het feit dat het wel 2 weken kan duren voordat allergenen volledig uit borstvoeding zijn? Geef alles hoe vervelend voor jullie ook, het minstens 2 weken de kans. Als het wel een allergie is, ga je dat niet met een hypo allergenen voeding te koop bij de supermarkt oplossen. Daar heb je sterkere voeding voor nodig als een pepti of sterker. Mijn advies: geef het écht 2 weken zeker de kans, minimaal. En laat een laktatiekundige mee kijken. Stoppen met borstvoeding hoeft echt niet als je dat niet wilt.
Ook met fv moet je altijd 2 weken de tijd geven omdat de darmen om moeten schakelen. Dus met bv is dat precies zo.
2,5 week geleden met het uitsluiten van soja en melk producten. Tot nu toe geen resultaat. De nachten worden zelfs erger!
je moet echt goed alle ingredienten lijsten lezen hoor! hier al een hele tijd aan het zoeken en nu weer goed een maand bezig met dieet voor zowel zoontje als voor mezelf. ik geloof dat je pas na een maand ofzo resultaat kan zien. misschien kan je een dietiste nog om hulp vragen? dat zit vaak ook bij je zorgverzekering erbij