Ik heb er wel een gekocht, ik vond het fijn om af en toe te kunnen luisteren maar had mezelf vooral voorgenomen dat wanneer ik het hartje niet zou kunnen vinden mezelf niet gek zou maken maar het later weer zou proberen. Het is mij 1 keer gebeurd in de middag en heb savonds gewoon wer geprobeerd en toen wel kunnen vinden! Vanaf 17 weken kon ik de baby voelen dus toen niet meer gebruikt. Vind t echt een aanrader!
niets voor mij, ik zou dr echt compleet van over mn toeren raken als ik 't hartje niet kan vinden. als die even weg was op de ctg werd ik er al naar van.
Ik heb een angelsound en ben er tot nu toe erg blij mee. Vooral tot aan die 20 weken. Zodra ik de kleine ga voelen berg ik hem op. Precies zoals ik hier al las. Vanaf het moment dat die begint te schoppen ga ik aan de hand van levendigheid in de gaten houden of alles nog goed is. (Voor zover ik dat kan). Maar nu hij/zij nog te klein is en ik (vrijwel) nog niets voel is het voor mij een hele geruststelling om het hartje even te horen in die weken tussen de echo's in. Niet te lang en niet te vaak. Ik heb de kleine tot nu toe elke keer gevonden. Hij/zij ligt meestal wel op dezelfde plek. (Nouja ondertussen wel 2 a 3 cm hoger maar wel aan de linkerkant) Heel soms moet ik even een aantal cm naar rechts maar meestal kan ik hem/haar links wel vinden. Vind het ook leuk om te horen hoe druk hij/zij is. Vooral nu, met 16+ weken. Met 12 weken hoorde ik alleen het hartje. Nu hoor ik de ene trap na de andere en blubt het er op los daarbinnen.
Ik heb zo'n ding bewust niet aangeschaft en heb het ook niet gemist. Er kan altijd wat mis gaan, daar heeft zo'n doppler geen invloed op. Dus ik ben ook van mening om dit soort dingen gewoon aan professionals over te laten.
Ik heb bij m'n vorige zwangerschap een Angelsound aangeschaft en gebruik hem nu weer en heb er geen spijt van gehad stelt me zoveel gerust
Echt niks voor mij. Zou totaal hysterisch worden als ik het hartje niet kan vinden. Ik leef van echo tot echo en van controle tot controle. Knap hoor, voor de dames die zo'n ding kunnen gebruiken zonder compleet in de stress te schieten.
Ik heb het bewust niet gedaan om mezelf niet in de stress te laten schieten als het even niet lukt. Ik was in het begin erg angstig door een eerdere miskraam en daarom mocht ik bij de verloskundige een keer extra het hartje komen luisteren tussen de gewone controles door. Dat kan ik iedereen aanraden! En zodra je je kindje eenmaal voelt, lijkt zo'n ding me helemaal overbodig.
Lekker doen! Het heeft mij veel rust gegeven, heb het gebruikt vanaf 11 wkn....in het begin moest ik even zoeken maar aldoende leer je haha. Ik heb 1 x het hartje niet kunnen vinden, toen een paar uur later nogmaals geprobeerd en gelijk gevonden. Nu beweegt het kindje veel dus gebruik hem nu bijna niet meer. Daarvoor dagelijks ongeveer minuutje per keer