In een ander topic zag ik allemaal ideeën voor jurkjes voorbijkomen, maar helaas is mijn rode dochter te stoer voor jurkjes, dus ik vroeg me af wat jullie voor kleertjes hadden voor jullie meisjes eerste verjaardag. Het duurt nog even, maar vind het leuk alvast te zoeken
Ik ben van Spaanse afkomst en mijn dochter ook. Ze had op haar verjaardag een Spaanse flamencojurk aan met bijpassende schoentjes. stond echt heel schattig.
juist leuk om een tule tutu rok aan te trekken met een stoer shirtje en stoere schoentjes. haha vind ik dan leuk.
Hier nog niets gehaald voor dl haar 1e verjaardag maar twijfel ook nog over ene jurkje. Wellicht een stoer spijkerrokje met een leuk t shirt erop? Aan zoiets zit ik te denken. Stoer maar wel schattig en echt iets voor meisjes
Mijn dochter krijgt een grijs luipaardprint jurkje van Noppies aan. En een neon roze bolero van SD le chic. Klinkt heftig maar valt wel mee allemaal. Ik ben ook van de stoere shirts en tutu's maar die draagt ze al vaak.
Kijk eens bij Hippe Beebjes | Ultimate Musthaves. Daar hebben ze hele leuke en stoere kleding voor meiden!
Zoals hier boven hippe beebjes is idd erg stoer. Of de collectie van Tumble and dry vind ik persoonlijk ook erg stoer.