Wel of geen duo wagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door clarajilla, 30 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Je kunt ook een tweedehanda duowagen kopen op marktplaats, en je 1kindswagen houden? Heb ik ook gedaan, een duowagen voor 250 euro en mn eenkindswagen gehouden. Die ben ik vanaf dat de jongste 1 was weer veel gaan gebruiken.
     
  2. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Mijn man wilt dus geen 2dehands dingen hebben.. dus dat maakt het gelijk al een stuk lastiger
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.953
    7.882
    113
    Vrouw
    Dit is misschien handig om naast de enkele te hebben https://www.bol.com/nl/p/safety-1st-duodeal-duo-kinderwagen-full-black/9200000035983929/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-65746916348-S-473372290760-9200000035983929&gclid=EAIaIQobChMIyODY-qP94QIVTC4YCh2x-gX6EAkYASABEgKHC_D_BwE . Misschien dat je ergens ervaringen kan vinden. Ik had zelf een abc zoom, maar dat kost aardig wat als je die nieuw koopt en je hebt er toch best wat tijd nog tussen zitten.
     
    clarajilla vindt dit leuk.
  4. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Omdat...?
     
  5. Sterre01

    Sterre01 Fanatiek lid

    29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Tussen onze tweede en derde zit maar 15 maanden, wij zijn toen gegaan voor een meerijdplankje. Dit ging perfect!
    Nu weer zwanger van onze 4e en nu hebben we een duo wagen aangeschaft. Quinny hubb wat een geniale wagen, dat had ik eerder moeten doen. Zit een handig plankje op, straks kan de zitting of plankje samen met bv de maxicosi of wagenbak. Onze nu jongste is twee als zn broertje geboren wordt.

    Grote ruimte voor boodschappen onder in de wagen. Wel een behoorlijke uitgave, maar nog steeds geen spijt van.
     
  6. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dat vind hij vies
    Ook al kan je bijvoorbeeld alles uit wassen dan vind die het nog vies.
    Ik mag zelfs geen 2dehands kleding kopen voor onze dochter, ook al gaan de broeken kapot door het kruipeno_O
     
  7. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Hahaha tsjah, dat maakt het leven wel een stuk duurder :p
     
  8. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja nogal xD
    Wat wel 2dehands mag is als dit een meisje word die krijgt dan alles van onze dochter weer. Want dat hebben we zelf gekocht dus weet je wat er mee gebeurt is xD
    Babykamer schuiven we ook gewoon door. Dus gelukkig hoeft dat niet allemaal nieuw
     
  9. xBambi

    xBambi Actief lid

    27 jun 2014
    383
    236
    43
    Eindhoven
    Gefeliciteerd met de zwangerschap, wat leuk! :D

    Ik twijfel nog wat we doen, mochten we voor een duo wagen gaan hebben we de volgende op het oog:
    https://www.babypark.nl/titaniumbaby-beeyu-orion-duowagen-melange.html

    Wij zijn gaan uitproberen in de winkel en kwamen zo tot de ontdekking dat de Joolz en Bugaboo tegen vonden vallen :(
    Maar we twijfelen nog of het überhaupt nodig gaat zijn.
     
  10. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Hier heel tevreden met de uppababy vista! Kan op heel veel verschillende manier gebruikt worden en dus ook makkelijk om te bouwen naar enkel gebruik.
     
  11. MilouR

    MilouR Bekend lid

    17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Wij hebben een duowagen gekocht. Hugo was toen 1 jaar en 8 maanden uit mijn hoofd :rolleyes:, toen zijn broertje kwam.

    Hier gebruik ik hem nog steeds als ik boodschappen ga doen, anders rent onE peuterpuber de hele winkel door en kan ik er niet de hele tijd met de buggy en zijn broertje erachteraan rennen. Ik heb namelijk doordeweeks geen auto tot mijn beschikking en ik werk niet. Hier is de duowagen de afgelopen 10 maanden echt onmisbaar geweest en hoop hem in 2020 nogmaals te kunnen gebruiken voor een brusje :)..

    Wij hebben trouwens een duowagen waar ze achter elkaar zitten van het merk Kees :)

    En als je baby niet liggen wil en in een draagzak, is het ideaal boodschappen doen :roflmao::roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    clarajilla vindt dit leuk.
  12. Sokkie87

    Sokkie87 Fanatiek lid

    1 dec 2016
    1.044
    688
    113
    Vrouw
    Zeeeeker een duowagen!
    Een kind dat net een paar maanden loopt kan mijns inziens nog geen hele afstanden afleggen. En als je hele dagen op pad gaat dan is het ook fijn om even uit te rusten etc.
     
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Voor degene met de uppababy vista, moet je het voorste zitje gebruiken voor de jongste? Of kun je gerust de oudste op het voorste zitje doen?
     
  14. Athene

    Athene Lid

    6 jul 2014
    24
    1
    3
    NULL
    NULL
    Geen duowagen, maar hier hebben ze vanaf een maand of 18 eigenlijk ook niet meer in de wagen gezeten op een paar uitzonderingen na. Wel een meerijplankje en dat vond ik wel super handig. Enerzijds voor als ze moe zijn maar ook als je even niet wilt dat ze rond gaan rennen of bij drukte.
     
  15. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.413
    5.508
    113
    Vrouw
    Hier zat er 14 maanden tussen nummer 2 en 3, wat was ik blij met mijn duo kinderwagen!
    Want mevrouwtje stapte wel lekker door, maar s’ochtends de oudste naar school brengen...
    Nee, dat duurde te lang.
    En na een flinke wandelpartij werd ze soms opeens moe.
    En dan moest ik nog een kwartier lopen...
    Lekker in de wagen!
    Wel achter elkaar trouwens.

    Maar ik heb geen nieuwe gekocht. Zoveel geld...nee dat vind ik onzinnig.
    Voor 350 euro een 2e hands op marktplaats gekocht en deze later weer voor 200 euro verkocht.
     
  16. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik denk dat je meer overhoud als je een Donkey doorverkoopt op Marktplaats als een ABC groom.

    Het maximale leeftijdsverschil tussen mijn 4 is 18 maanden, ik heb zoveel km’s gewandeld met de Donkey. En wij zijn vaak weg alsin stad, dierentuin, strand, vakantie.
     
  17. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Ik adviseer je, na eigen ervaring, schaf die duo wagen aan!

    Ik dacht ook dat het wel met draagzak zal gaan of dat dochter zal lopen... Ze is nu 26 maanden en loopt niet hele tijd naast de wagen en rent alle kanten op. Haar broertje is inmiddels 9 maanden. Een duo wagen is echt wel handig. Ze zitten er beide in en kunnen beide slapen als ze moe zijn in een fijne houding voor zover het kan.

    Echt waar.. Schaf de duo wagen aan.... Je zal het nodig hebben, believe me.
     
    MilouR en clarajilla vinden dit leuk.
  18. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Het merk HAUCK duett 2

    Daar wil ik op overstappen, die zijn enkel te koop in Duitsland. Ik ga er binnenkort ook 1 halen zodra ik de huidige verkocht heb. Is een super leuke wagen voor maar 350 euro
     

    Bijgevoegde bestanden:

    clarajilla vindt dit leuk.
  19. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.953
    7.882
    113
    Vrouw
    Ik lees jouw op nog eens. Maar hoe ga jij naar de stad? Ga je veel met het ov? Zo ja dan zou ik zeker voor boven elkaar gaan. Achter elkaar (formaat abc zoom) is niet handig met het ov.
     
  20. clarajilla

    clarajilla Fanatiek lid

    23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja die had ik ook gezien ja! Die leek me ook wel ideaal. Alleen nog niet in het echt gezien
     

Deel Deze Pagina