Wij hebben er wel een. Zo'n plankje zou hier absoluut niet werken. Tussen de eerste 2 zit 20 mnd en de 2de n 3de 14. Volop in gebruik geweest. We pakken hem nu nog wel, omdat ie er nog staat, maar eigenlijk is ie niet meer nodig. Ik had hem niet willen missen. Naar het centrum, de bieb, wandelen met de hond, dagjes uit. Ik heb hem heilig verklaard. Best koop ooit, haha . Wij hebben de P&T Explorer.
Ik heb er voor gekozen de Joolz te houden en via MP een duowagen er bij te kopen voor als ik lekker ga wandelen of dagjes weg ga. Kleine stukjes kan de baby mooi in de wandelwagen en onze zoon lopend. Bedankt voor al jullie reacties!
Ik heb een blauwe babideal ik kan alleen hier geen foto plaatsen, op de een of andere manier lukt het niet
Voor mij is de dubbele wagen echt onmisbaar. Dochter was 14 maanden toen zoon geboren werd en zij was echt nog te klein voor een plankje er achter. Ik heb zoontje in het begin nog wel in de draagdoek gehad en dochter in een enkele buggy maar dat vond ik toch niet zo heel fijn met boodschappen doen e.d. Ze zijn nu 21mnd en 7 mnd en ik gebruik de buggy echt nog dagelijks. Vind het fijn dat ik dochter 'vast' kan zetten. Ze loopt prima, maar nooit de kant op die ik wil Wij hebben een Maclaren Techno Twin en die bevalt uitstekend.