Zeker een duowagen. Ons kinderen schelen 20 maanden en deed alles met de wagen. Een x adventure twinco. De wagen is naast elkaar en zo smal dat ik overal doorheen pas. Nu ze wat ouder zijn gebruiken we hem niet meer en staat daarom ook te koop.
ik zou ook zeker voor een duo wagen gaan! hier onze oudste schelen nog geen 14 maand. Ik had eerst een kees tandem. Ideaal klein op te vouwen. niet duur (was nieuw 100 euro, babynestje erbij van 20 dus 120 in totaal) nadeel was wel hij was niet heel licht met duwen. en oudste kindje zat toch niet zo fijn, die zat voorin en had niet zo een comfortabele zit. maar voor die prijs toch een fijne wagen en veel plezier van gehad. En zeer klein opvouwbaar! kon in onze aygo. toen een zoom abc design gehad. Wat een fijne wagen met super veel mogelijkheden. En ik vind hem mooi, maar je houdt ervan of je houdt er niet van. maar dat is met alle wagens toch. Nadeel, hij paste niet in onze auto. daarom naast de zoom heb ik toen nog een koelstra simba twin buggy gekocht, met een babynestje erbij. Nadeel, loopt niet heel fijn. best zwaar duwen. Voordeel, klein opvouwbaar. kan helemaal plat. niet heel duur. 150 euro nieuw. babynestje erbij 20. dus 170 in totaal. nu weer een nieuwe, heb nu de bugaboo donkey. die past wel in mijn auto. en rijdt ook superfijn. maar is schreeuwende duur. ik kan mezelf haast een ervaringsdeskundige noemen op gebied van duo wagens. als je de ruimte heb in je huis en in je auto, zou ik absoluut voor de zoom abc design gaan. hij is nu bij vele winkels nieuw voor 500 te koop. komt er nog wel een reiswieg overheen van ongeveer 140 euro. maar dan heb je echt een zeer degelijke stevige wagen waar je veel plezier van heb. of de bugaboo donkey, maar dan kom je wel heel duur uit en denk niet dat je dat zoekt. 2dehands is de donkey er haast niet of ze vragen nog een fortuin. maar de zoom is 2dehands nog wel genoeg te verkrijgen. let er enkel wel op dat sommige mensen deze erg zwaar belasten en dat de voorwielen, wielstang hierdoor zwak geraakt kan zijn. is nog al een euvel van die zoom abc design (geweest) dat die voorwielen afbraken. Ik weet niet of dat inmiddels veranderd/ verholpen is, maar weet dat dat met oudere modellen wel het geval is geweest. IK heb hier nooit problemen mee gehad met mijn wagen omdat ik hem nooit overbelast had. verder zou ik zeggen, kijk eens goed om je heen want er zijn zovele duowagens en het is maar net welke wensen jij heb en wat je te besteden heb en of je naast elkaar achter elkaar of onder elkaar wil. maar ik zou zeker een duowagen kopen, als ze maar 14 maand schelen. succes. mijn oudste 2 schelen ruim 13 maand en me jongste 2 schelen straks ruim 12 maand. echt superleuk!
nutrilon e1976;13488122]Absoluut een duowagen. Onze jongens schelen 19 maanden, de oudste liep net een maand. Nu loopt hij trouwens heel goed, maar hij vind het nog steeds lekker om in de wagen te zitten. Maar doe het niet voor je kindje maar voor jezelf. Zoals hier eerder aangegeven, het gaat er niet om dat ze goed kunnen lopen, maar dat ze het ineens zat kunnen zijn. Of overal aan zitten of weglopen....Het luisteren gaat vaak minder goed op die leeftijd. Gun jezelf de rust als je aan het shoppen bent!! Ik doe alles lopend dus ik wilde echt een goede wagen, wij hebben de Donkey gekocht en ik ben er nog elke minuut zo ontzettend blij mee. Ok de prijs valt niet mee, aan de andere kant wij hadden ook een cameleon (denim) en die hebbben we voor een heel erg goede prijs kunnen verkopen. De donkey is de enige wagen waar je dus een mono van kan maken, waardoor je dus geen enkele wagen hoeft aan te houden (we hebben voor het gemak wel een buggy, maar die hadden we al) Echt een aanrader... Oja en daar komt bij dat de winter eraan komt, is toch heerlijk als beide kindjes lekker warm kunnen zitten en jij ook als het koud is lekker de deur uit kan. Moet je voorstellen dat zo'n klein wurm door de kou moet sjokken of op zo'n plankje moet staan.... X[/QUOTE] Ook de phil&ted wagens zijn als mono te gebruiken! En goedkoper dan de donkey
Ik heb hier ook na mijn eigen wagen te hebben verkocht op Marktplaats een donkey gekocht , moest er 450 bij leggen maar dat vind ik hem dubbel en dwars waard , t,is het speuren wel waard . Hier zit er als alles goed gaat 18 maanden tussen de twee jongste kindjes Liefs Edith Mama van mees*&juultje
Er staat op het moment weer een donkey op Marktplaats voor 950 euro , misschien is het wat voor je Liefs edith
Tussen onze dochter en het broertje zal bij de geboorte 12 maand zitten als alles goed gaat.... Aangezien een draagdoek bij BI in de zwangerschap en het herstel erna afgeraden wordt, heb ik een duowagen gekocht: Topmark Toppi 2, op aanraden van een andere moeder dit type gekocht Is net zoiets als de ABC Zoom, ook eindeloos combineerbaar Als losse wagen hebben we een goedkope buggy voor erbij...
Wij hebben geen duowagen. Zit bijna 23 maanden tussen ede kids, dochter loopt sinds 13,5 maand. Doorgaans hebben we haar in kinderwagen of buggy, baby in een draagdoek. Eventueel kan baby in de wandelwagen als dochter in de buggy zit, als we met z'n 4en weg gaan. Ik wilde absoluut geen duowagen hebben. Kost weer genoeg, en wilde niet nóg zo'n sta in de weg er bij hebben.
Ja, maar 23 maand is praktisch 2 jaar! Als er bij ons zoveel verschil in zou zitten, had ik waarschijnlijk ook geen duowagen gekocht maar eerder een buddy-seat voor aan de kinderwagen ofzo
Ik heb 2x net geen 18 maanden ertussen zitten. Wel vroege lopers, met en voor het 1e jaar. Geen duo wagen gehad, wel meerijd plankje. Maar 18 maanden is weer heel wat anders dan 15 maanden. En dan nog, ik zie heel veel voordelen van een duo wagen. Hopelijk vind je een goede/betaalbare.