Mijn dochter is nu overdag zindelijk en ik denk dat ze het aan kan om dit ook 's nachts te zijn! Ze heeft een 1 persoonsbed, waar kan ik een bedzeil vinden die je als hoes om het matras doet? Gr. Tamar
Wil je hem over het gehele matras? of alleen het middelste/onderste deel? Misschien bij de groenekruiswinkel?
Bedoel je een waterdichte molton. Zijn bij de hema 15 euro. Heb er gisteren namelijk een gekocht voor mijn dochter, vandaar
Tbc ik bedoel idd een waterdichte molton neem aan dat dat goed genoeg is voor een eventueel ongelukje?
ikea! 11 euro geloof ik, en hij kan zo in de wasmachine, zelfs in de droger volgens mij! Gebruik hem nu ook in mijn eigen bed ivm eventueel breken van vliezen! kus miek
Ik heb er tijdens mn zwangerschap op ons 2 persbed 1 gebruikt van Action. Die ga ik nu verknippen en om het bed van dochter doen. Ze heeft nl een gekke maat 1,10x1,90. En wil op den duur het matje gebruiken wat in dr ledikant lag, dus stuk kleiner.
Ja hè , maar bij de kruidvat waren ze in aanbieding , anders waren ze ook 10 of 12 euro. Weet het niet precies meer.
Nooit in de droger doen want dan is hij niet waterdicht meer! Ik zou er 1 extra kopen want het drogen duurt hier binnen in de winter langer als een dag!
Hihi, ik denk dat ik er ook maar eens eentje ga kopen. Heb nu al Jelle's beddengoed in de was omdat ie gisteren erg vroeg in bed lag en vanochtend wel heeeeeel veel buiten zijn luier had geplast. En er lag geen waterdicht geval op, dus nu is het matras ook wat nat.