Iemand ervaring met autostoel BeSafe?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mom2be88, 17 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    Hoi dames,

    Heeft iemand ervaring met de autostoel BeSafe izi flex fix?

    Of heeft iemand tips voor een goede autostoel groep 2/3?
     
  2. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Geen ervaring met de stoel die je noemt maar wij hebben onlangs de maxi cosi titan pro gekocht en ben er echt heel tevreden over! Nu een kleine maand in gebruik.
     
    mom2be88 vindt dit leuk.
  3. Emib

    Emib Bekend lid

    26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    NULL
    Mag ik even meevolgen. Dit vraag ik mij ook af.

    Ik wou er graag 3 halen omdat je deze langs elkaar kunt plaatsen, maar toch niet gelukt in onze auto.

    Kindje 3 is onderweg en ik heb nog altijd geen idee hoe we in de auto gaan passen.
     
  4. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Hier de besafe izi plus gebruikt voor de eerste een hele tijd. Hele fijne, maar wel grote stoel!

    @Emib in onze hele hele kleine auto (a segment dus in de categorie fiat 500, Citroën c1, VW up enz) is het gelukt met drie stoeltjes naast elkaar. Heb nu een maxi Cosi, Maxi-Cosi Tobi en een Römer britax voor de oudste. Past tot op de millimeter :p. Mijn tip is om naar een baby zaak te gaan en daar met je auto te gaan passen!
     
    mom2be88 vindt dit leuk.
  5. mom2be88

    mom2be88 Bekend lid

    14 mrt 2016
    652
    165
    43
    We zijn uiteindelijk voor de BeSafe izi fix gegaan! Ze zat er heel goed in en ik ben benieuwd hoe hij uiteindelijk gaat bevallen. Ik denk goed!
     
  6. Emib

    Emib Bekend lid

    26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    NULL
    Bedankt voor de tip. Ik ga het eens proberen. Een babyzaak heeft niet geholpen. Ze hebben niets kunnen vinden. Maar mss een ander proberen. Zij zeiden vooral dat het bijna ommogelijk ging zijn, vooral dat het heel moeilijk ging zijn om de gordels vast te klikken.
     
  7. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Klopt de gordels is een dingetje. We hebben nu voor 1 stoel een gordelverlenger, maar het kan ook zonder, is dan alleen wel meer graven naar de gordel en onhandiger.
     
    Emib vindt dit leuk.
  8. Emib

    Emib Bekend lid

    26 mrt 2015
    750
    99
    28
    mijn dochtertje
    NULL
    Bedanktvoor de tip.
     
  9. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Omdat onze oudste twee dochters altijd met hun armen uit hun tuigjes gingen, wilden wij dit keer een stoel met stootkussen.
    Wij hebben deze gehaald. Een ideaal ding. Dochter zit comfortabel of als ze in slaap valt legt ze haar hoofdje lekker neer op t kussen. Hij is door de isofix makkelijk vd ene naar de andere auto te verplaatsen. En belangrijkste, ze kan zichzelf niet los wringen. We merken dat ze veel comfortabeler in deze stoel zit dan haar zussen deden in de grote van maxi cosi met tuigjes vroeger. Schermafbeelding-2018-05-24-om-16.31.46.png
     

Deel Deze Pagina