Wel of geen dvd van 20 weken echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door poema, 19 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    even een vraagje: bij het echobureau waar ik de 20 weken echo laat maken, kun je ook een dvd laten maken van die echo. Nu twijfel ik of ik dat moet laten doen. Zou je daar nu echt nog naar kijken later? Is het leuk voor ons kind later? Of verdwijnt het gewoon in de kast tussen de andere dvd's?
     
  2. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Mijn schoonzusje heeft het ook gedaan. Ik heb het 9 jaar geleden ook gedaan. Die van mij is ergens verdwenen toen mijn ex wegging dus zal hij wel hebben. Mijn schoonzusje heeft hem aan ons laten zien en aan de opa's en oma's. Zulke dingen zijn dan ook leuk. Zo kan je je eigen kindje laten zien. Hetzelfde dat mijn dochter het heel leuk vind dat ik de echo foto's nog heb. Heel toevallig vandaag heeft ze ze nog bekeken.

    Je moet het allemaal zelf weten meis. Als ik de 20 wekenecho krijg. wil ik ook de dvd.
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi wij hebben geen video van de 20 weken echo laten maken.
    Maar wel van de 3d echo met 26 weken.
    Dit is wel heel leuk, en hij ligt goed opgeborgen.
     
  4. buikje Essie

    buikje Essie Fanatiek lid

    4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb het ook gewoon laten doen. Nu kan het, al sje het niet doet en je gaat twijfelen kan het niet meer. Altijd leuk om aan anderen te laten zien en voor de kleine later. Trouwens zo duur is een dvd bij de 20 weken echo ws niet dus zonde om het daarvoo rniet te doen.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    wij hebben met 33 weken een 3d echo laten maken en hebben daar een dvd van, zat er standaard bij.

    er leuk en je kijkt em niet veel, maar soms. nu ik weer zwanger ben hebben we hem weer te voorschijn getoverd. en de opa's en oma's vinden het ook heel leuk om te kunnen zien. zo hoef je niet de hele familie mee te slepen, maar kan toch iedereen me genieten!
     
  6. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.913
    403
    83
    Vrouw
    denk inderdaad dat ik er toch maar een dvd bijdoe... als ik spijt krijg is het te laat niet waar ;)
     

Deel Deze Pagina