Wel of geen echo???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door toet, 23 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik sprak gister een vriendin,en vertelde haar dat ik dinsdag voor get eerst naar de vk ga,dan ben ik 9 weken en 2 dagen zwanger...zij vertelde mij dat ik dan nog geen echo krijgt,dat ze dat pas met 12 weken doen...nou hadden we er ons op verheugd wel een echo te krijgen,wat denken jullie???

Groetjes

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Je vriendin heeft gelijk (tenzij het bij je vk anders gaat) over het algemeen tenzij er redenen voor zijn krijg je je termijnecho zo rond de 12 weken. Is ook leuker hoor want met 9 weken valt er nog niet veel te zien, met 12 weken zie je een mooi mensje!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik denk ook dat je vriendin gelijk heeft! Bij mij heb ik ook eerst een gesprek met de verloskundige en krijg daarna een nieuwe afspraak voor de eerste echo!

Je hoort het ook meer hier op deze site. Je hoort maar zelden dat iemand tijdens de intake gelijk een echo kreeg, tenzij er moet een bepaalde reden voor zijn...

Helaas, ik zou ook graag het liefste meteen een echo willen bij de intake!!

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb ook eerst een intake gehad en toen de afspraak voor de termijnecho. De termijnecho had ik overigens wel een week na het intakegesprek en ik was toen 10 weken zwanger.
    Meestal doen ze de eerste afspraak niet veel, alleen veel vragen stellen!!

Deel Deze Pagina