medium risk afspraak ???

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by jacqueline16, Feb 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

Dec 6, 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Heej meiden,

Ik wil in het westeinde zkh in Den Haag bevallen en daar moet ik nu langs, zodat ze me "even gezien hebben"??

Ik moet in een ziekenhuis vanwege medium risk (= lang verhaal) maar wat zouden ze nou op zo'n afspraak doen?

Ik verwacht een echo, maar heb geen idee, iemand ideeen of ervaringen?

groetjes!!

2. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede vraag. Ik ben zelf wel vorige week op de afdeling waar ik ga bevallen langsgeweest (ben er momenteel bijna dagelijks :D ), om mijn geboorteplan te bespreken.
    Vanwege mijn achtergrond (psychisch ziek), ben ik alvast aangemeld bij psycholoog, gewoon voor de zekerheid. Zelf zeiden ze dat ze het prettig vonden om vast wat meer info te weten over mij, omdat er bij mij ook nog wel een verhaaltje vast zit aan de bevalling. Misschien bij jou ook?

3. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

Dec 6, 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Mijn medium risk is vanwege de bevalling van mijn dochter nu 2,5 jaar geleden. Toen had ik veel bloedverlies en de placenta moest manueel verwijderd worden. Verder is mt deze zwangerschap alles helemaal prima.

4. basbousa

basbousa Bekend lid

Jul 6, 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, dan weet ik het ook niet. Misschien werken ze gewoon graag in het voren. :D

5. jacqueline16

jacqueline16 Actief lid

Dec 6, 2007
    315
    0
    0
    Zelfstandig ICT-er
    Zuid Holland
    Ben ondertussen geweest en het stelde niks voor, ze wilden gewoon mijn gegevens, verder even gevoeld, urine gecontroleert en hartje geluisterd! Alles was ok, behalve een kleine plus op mijn glucose, maar ja, die chocolade-paaseitjes waren dan ook heel eg lekker :)

Topic mag dicht van mij.

Share This Page