Ik heb mij voorgenomen om toch een trampoline aan te schaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer. Welke trampoline hebben jullie en waar komt deze vandaan?
Avyna, op marktplaats. Veel minder populair dan Berg en Salta en minstens dezelfde kwaliteit. Ik heb er 80 euro voor betaald, ding is 2 jaar oud. https://www.trampolinewinkel.nl/trampoline-avyna-proline/avyna-pro-line-06-net-boven-afdekhoes-grijs-o-200-x-h-41-cm.html?gclid=Cj0KCQjwj_XpBRCCARIsAItJiuQ1mpjchjWO2eMfhRNsEMgT8771M1Ryjtua0zGZoQ43Vqgn7YRtRx8aAuTQEALw_wcB
Wij hebben een berg. Zijn bij een trampolinewinkel geweest en daar zeiden ze dat deze veel betere kwaliteit zijn dan bijv salta. Dochter vond deze ook fijner springen en het net is zonder rits
Ik heb een tweedehands salta. Ding was al 5 jaar maar doet het nog super en ziet er goed uit. Springt goed, piept niet. 2.5 meter doorsnede En dat voor 40 euro. M'n zusje heeft ook een salta. Is er ook erg tevreden over.
Wij hebben een salta! Vorig jaar zomer via mp gekocht en doet het echt prima! Vorige week een nieuwe rand eromheen gekocht en hij is weer als nieuw!
Een of ander goedkoop merk, tweedehands via mp voor 150 euro, 360 cm doorsnee, met net. Mensen hadden hem 1,5 jaar gebruikt, hij staat nu 5,5 jaar bij ons en er zit nu een klein gaatje in het doek. Als hij echt door is kopen we een grotere, we hebben de ruimte en nu ze alledrie ouder worden vind ik 360 cm toch niet zo heel groot als ze er met elkaar op springen (ze doen dan om beurten kunstjes zoals salto's maar belanden dan op de rand aan de overkant waar net de ander op zijn beurt staat te wachten)
Wij hebben ook een Salta, al een jaar of 5 en is nog steeds prima. 2x3m. Nu onze kinderen wat ouder worden gaan we denk ik toch wel voor een grotere binnen niet al te lang. Hoewel ze hier ook nog prima op kunnen springen hoor.
Wij zijn nu aan het kijken naar een berg. Twijfelen nog of we hem willen in laten graven of een hoge willen.. Eerder hebben we een salta gehad en die groene rand liet steeds los, super irritant.
Wij hebben een inground. Game on sport 305cm. Heel erg getreden over! Rand verkleurd niet en doek blijft goed.
Wij hebben een rechthoekige salta, zwart. Zonder rits.. Hij staat nog maar pas maar zijn er erg blij mee! https://www.frank.nl/salta-premium-black-edition-trampoline-rechthoek