Hallo allemaal, ik zit vandaag op dag 14 van mn cyclus en ben al vanaf dag 4 aan het testen omdat ik graag wil weten wanneer ik mijn ei heb maar van de test wordt ik ook niks wijzer, dan weer donker dan weer licht dan weer donker dan weer licht pffff Wat denken jullie ? zou ik mijn ei gehad hebben op dag 8/9 of zou ik nog door moeten testen ? (zie album)
De teststreep moet toch net zo donker zijn als de controle streep? Ik denk dat je je ei nog niet hebt gehad.
ja normaal gesproken wel ja maar vind t zo raar heb een cyclus van 28 dagen zit nu op dag 14 en de testen lopen van donker naar licht dan weer donker dan weer licht en nu begint ie weer iets donkerder te worden :
hoi.. ik heb ook ovu testen gebruikt en bij mij wer ie nooit 'officieel' positief maar wel een duidelijk (ere) lijn zeg maar.. die piek duurt geloof ik maar heel kort en je moet dus precies op de goede hoogte van die piek testen.. vrij moeilijk dus.. ik geloof dat die flexibele stripjes ook bij zw testen regelmatig niet kloppen.. ik heb altijd de 'harde' testen gebruik zeg maar en daar nooit problemen mee gehad en gehoort.. ik zou niet kunnen zeggen of je je ei al gehad hebt omdat ze nooit zo lang een lijn zouden moeten weer geven over dat aantal dagen.. ik kan je adviseren om geld en onduidelijkheid te voorkomen om te gaan tempen.. misschien word je daar meer wijs uit.. grtn debbie
ip is je piek wanneer de streep het duidelijkst is! je kunt nl net je piek hebben gemist en dan is de streep niet zo intzettend duidelijk! Dus ik denk: je hebt een ei! Lekker klussen! Ennuh tempen geeft vaak ook een duidelijk beeld!
Hey meis bedankt voor je antwoord Maar even een vraag over dat tempen, dat heb ik dus ook gedaan met zon oor thermomether alleen daarmee kom ik helemaal niet uit want links geeft ie een andere temperatuur aan als links en als ik het dan nog een keer doe dan zit er ook weer verschil in gradens dus daar wordt ik ook niks wijs van
Temperaturen moet je bij voorkeur ook rectaal doen en voor je opstaat (dus zodra je wakker word gelijk temperaturen)
Je fase van eisprong tot ongesteldheid kan varieren van 10 tot 18 dagen. Het kan dus makkelijk zijn dat bij een cyclus van 28 dagen pas binnenkort je ei hebt.
Ik heb dit ook gehad.... Ben toen volgende ronde gaan tempen(idd rectaal elke dag om de zelfde tijd en voor je je bed uitstapt) en ovutesten gaan gebruiken en toen wist ik dat toen streepje niet heel donker was maar temp wel om laag ging ik een ei had....en tata gelukt. Maar moet je eerlijk zeggen het maakt het er niet leuker op om alle hulpmiddelen moeten te gebruiken. Ik wens je heel veel succes, en ik denk dat je nu je ei hebt gehad op de 15/16....hoop dat je toen wel klust hebt... liefs nony
hey hey nou ja toen heb ik niet geklust maar je hebt pas je ei 24/36 uur NA je piek dus dan zou ik donderdag, vrijdag of zaterdag mn ei gehad moeten hebben en dan zit ik wel goed met klussen mn vriend is alleen maar de weekenden thuis dus daar moet ik het van hebben k heb wel vorige week zondag geklust en afgelopen donderdag tot gister dus ik hoop dat ik dan maar goed zit maar ik zal ook eens gaan beginnen met tempen. en wanneer heb je dan je ei ? als de temp hoger is of als hij lager is ?
Met tempen zakt je temp voordat je een ei hebt en na ei stijgt ie weer Maar om je een beetje hoop te geven....de ronde dat ik zwanger ben geraakt hebben we HET maar 2x die maand gedaan Dus wie weet...
oke bedankt voor t antwoord ik zal er morgen gelijk eens mee beginnen met tempen, en ovu kijken wat hij nu aangeeft ik ben wel benieuwd want vanmorgen werd mn ovu weer donkerder dus het is even afwachten en anders stop ik met ovu en begin ik na mn ogi (6 mei) als t goed is weer opnieuw met tempen EN ovu
Hey Twigger, Ja, moeilijk te zeggen nu met hoe je testen ervoor staan. Maar het tempen moet wel onder bepaalde omstandigheden. Omdat je nu niet weet vanaf je menstruatie wat je basale tempratuur is, dus de temp die je elke morgen voor het opstaan hebt (moet ook elke dag op dezelfde tijd tempen) kun je waarschijnlijk nu niet midden in je cyclus je ei vinden met tempen, omdat je dus nog helemaal geen informatie hebt. Wel heel handig is fertillityfriend.com, daar kun je het allemaal goed bijhouden en die rekent ook je eisprong uit. Er is trouwens een apart fotum over tempen. Succes ermee!
hey snoozie ja ik ga nog wel ff een paar dagen door met ovu en 6 mei wordt ik weer ongi als t goed is en dan zal ik wel beginnen met tempen maar misschien komt mn eitje nog wel deze week (hoop ik) we zullen wel zien hihi
Om eerlijk te zijn zou ik niet van deze testen uitgaan, ik heb ze ook gehad maar ze waren totaal onbetrouwbaar, ik zou voor clear blue gaan, die zijn wat duurder, maar dan heb je ook wat! Succes!
ja maar t was niet echt mn bedoeling om zwanger te worden dmv ovulatie testen maar ik wilde meer kijken of en wanneer ik mn ei heb of krijg snapje maargoed dit geintje gaat ook aardig in de euro's lopen