Bekijk bijlage 51847 Dit zijn mijn testjes van vorige week... in het echt is die van de 13e ong net zo donker als de controle treep... en de dag erna was mn ovu testje weer helemaal wit??? Zou het kunnen dat ik nu toch mijn ei de 14 of 15 heb gehad? Of raden jullie me aan toch nog even door te testen? (heb gisteren weer een test gedaan en die was weer volledig wit) Ik snap t ff niet meer zeg maar.... naja 2a8d20 Ovulation Charts Hier is overigens nog mijn temp kaartje... Hopelijk kan iemand me iets meer duidelijkheid geven...
je ovu test is nog niet positief geweest. ik heb dezelfde ovulatie testen als die jij gebruikt en de mijne was net echt knal positief dus weet nu hoe ze er positief uit moeten zien. de teststreep is echt donkerder dan de controle streep dus nog even doortesten meid en ik hoop dat je test snel positief mag worden. mijn testjes waren ook een week lang steeds bijna gelijk aan de controle streep maar nog net iets lichter. dus weet hoe frustrerent is dat je denkt dat die bijna positief is maar de echte positieve test komt maar niet. Liefs xx
ok thnx Heb net nog maar even een bestelling bij mat-care gedaan mn testjes zijn bijna op ondertussen.... Ik weet dat bij het gebruik van clomid je eitje soms ook pas rond dag 20 kan komen en dat is pas komend weekend... dus ik test nog even vrolijk verder Heb je trouwens een foto van je posi ovu test? Dan heb ik vergelijkings materiaal
thnx Ben zo af en toe namelijk wat onzeker Vooral omdat ik met de clomid bezig ben.... wil zo graag eigenlijk dat ik wel een eitje krijg nu met de 100mg... maar goed daar heb ik geen invloed op We testen dus maar vrolijk door
Idd ff doortesten, in mijn ogen ook geen positieve ovutest gehad nog. Maar je schrijft zelf al dat hij op CD 20 te verwachten is...dus komt vast goed!
Ik zeg niet dat hij op dag 20 te verwachten is Mijn gyn zei dat mn ei vanaf dag 14 kan komen alleen heb ik van verhalen hier op de site dat het ook dag 20 kan zijn Dus geen zekerheid dat hij op dag 20 komt Heb overigens geen folikel metingen... dus heb alleen mn ovu testjes en temp waar ik op vaar zeg maar
de foto is wazig want me zoontje heeft het kabeltje van me digitale camera kwijt gemaakt dus moest het met me telefoon doen. als ik het kabeltje nog terug vind dan plaats ik een duidelijkere foto liefs xx
Mag ik even vragen welk merk deze testjes zijn? Alvast succes met het testen meid! Dat hij snel super positief mag zijn...
Ik heb zelf nooit zulke knaltesten en voor mij zou dag 13 positief kúnnen zijn. Als morgen je temp verder omhoog gaat denk ik dat 13 positief was maar zou zeker nog een paar dagen doortesten.
ik heb de testen van marktplaats merk is one step. geloof dat floppo matcare heeft maar volgens mij zijn ze precies hetzelfde. Liefs x
Ik gebruik inderdaad de testjes van MatCare Ze bevallen me eerlijk gezegd wel goed, ookal issie nog niet positief geweest Nee zonder gekheid... daar kunnen de testjes niets aan doen, dat doet mn lichaam Ik heb vanmorgen een nieuwe bestelling testjes geplaatst en krijg ze morgen als het goed is binnen... dan kan ik weer vrolijk verder met testen Als hij posi wordt... dan post ik hem hier @mamavanbo: Dat ziet er inderdaad wel positief uit Welke testjes gebruik je? @brebel: Idd afwachten wat morgen mijn temp is... we zien wel Ik heb idd wel vaker gehoord dat niet iedereen altijd een knal test heeft
Ik zie net pas in je onderschrift staan dat je je NOD hebt!!! Wat spannend meis! Wanneer durf je er een test tegen aan te gooien? Hopen dat de duivels weg blijven Ik duim voor je in ieder geval
super lief van je ik heb de 12de getest negatief, de 14de met een test van hetzelfde merk en daar staat een lijntje als ik hem tegen het licht hou. staat er nu nog. normaal 4 dagen voor nod rozeverlies en dan barst het los. nu rozeverlies vanaf zondagavond pas. en nu zo goed als gedaan. als het niet doorzet test ik binnen een paar dagen nog eens.
Spannend joh! Ik ga in ieder geval voor je duimen Hoelang zijn jullie al bezig voor een 2e kleintje? Ik ben zelf ondertussen 8 maanden bezig samen met manlief voor ons 1e wondertje Alleen verlies af en toe een klein beetje de hoop doordat ik soms het gevoel heb dat t nooit gaat gebeuren zeg maar.... Maar goed, ben de afgelopen maand wel erg positief geweest qua gevoel en dat probeer ik ook lekker vast te houden (de negatieve gedachten krijg ik ook een beetje door de clomid volgens de gyn dus daar schuif ik het maar lekker op af)
Ik ben ook sinds deze ronde aan de Clomid en ik heb afgelopen zondag mijn eisprong gehad. Mijn ovutesten (ook van Matcare) werden eerst donkerder, toen lichter/bijna wit en daarna knalde ze er vanaf. Denk dus dat je test nog wel donkerder wordt dan dit Misschien een rare vraag, maar waarom heb je geen echo's?? Het lijkt me wel handig dat er in de gaten wordt gehouden dat je geen overstimulatie aan eitjes krijgt
Ik krijg geen FM metingen de 1e 3 maanden, dat is de manier hoe mijn gyn te werk gaat.... Had zelf ook liever de FM metingen gehad om eerlijk te zijn... maar goed. Hij wil graag dat ik 3 rondes temp en ovu testjes uit voer... dus we zien wel waar t schil strand! Heb je trouwens een prive berichtje gestuurd...