Wel of geen ei?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Flippo123, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

even ter update...
    Ovu testjes weer geheel wit geworden..
    Temp is omhoog gegaan van 36,59 naar 36,79...
    Wat moet ik hiervan denken? heb ik nu dan toch mn eitje gehad? Naja ik test gewoon vrolijk verder en temp ook vrolijk verder...

Maar wat denken jullie er van:(

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    het zou kunnen dat je eitje inderdaad is geweest dan.
    wel goed geklust de afgelopen dagen?
    wat is je temp van de afgelopen 5 dagen? kan je dat op een rijtje hier neer zetten of heb je ook een temp kaartje?

3. Flippo123

Hey hey :)
    Even weer een updatje...
    temp weer gezakt... 36,49!
    Dus geen eitje geweest hier en we testen en tempen vrolijk verder...
    Ik moet een nieuwe FF aanmaken aangezien mijn MSN gehacked is en daar mn ww in staat van FF....
    Maar goed we zien wel weer
    Als deze ronde clomid niet aan slaat dan kan het nog verhoogd worden naar de 150mg, niet dat ik daar om zit te springen want de bijwerkingen heb ik best last van zeg maar...

Ergens zegt mijn gevoel dat het niet voor ons is weggelegd, maar goed we blijven positief :)

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Positief blijven meid.
    Niet opgeven, ik weet dat het moeilijk is :(

Liefs

5. Flippo123

Ik geef niet op hoor :) Alleen is dit een vaag voorgevoel zeg maar... maar dat heb ik al vanaf t moment dat we gestopt zijn met de pil zeg maar...
    Kan me gewoon niet voorstellen dat ik met een dikke buik rond loop, en daarna een kleintje in mn armen heb snap je :) dat is alles :)

Ik verlies zeker de hoop niet, dat nooit :)
    Want als je iets wilt, dan ga je er voor :) Ik hou er alleen rekening mee dat de clomid gewoon in zijn geheel niet aan zal gaan slaan :)
    Maar goed ik moet ook niet te ver vooruit lopen zeg maar... eerst maar tot halverwege volgende week ovu testjes doen en tempen en dan zien we wel weer verder :)

(hoe is t verder met je btw? druk aan t werk :p)

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Gelukkig maar meis dat je de hoop niet opgeeft.
    Ik duim voor jullie!!!

Haha 'druk' aan het werk ja.. voor mn gevoel kan ik elk moment in slaap vallen zo moe ben ik.

ik hoop dat jullie eitje er snel is, jullie verrassingsei!

7. Flippo123

Misschien zo'n "kindersuprise" eitje 8) komt namelijk nog wat leuks uit ook.

Moet je weer tot 16:00 werken?
    Als je lekker thuis komt je lekker door je mannetje laten verwennen :) en dan heerlijk relaxed op de bank hangen en een filmpje kijken? Of gewoon lekker gaan slapen natuurlijk :)

Hoop voor je als je de 12 weken gepasserd ben dat je je weer wat fitter gaat voelen :)

ps: We nemen na t weekend ff contact op :)

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    haha inderdaad zo'n ei ja :p

Nee tot half 4 vandaag, straks door naar de HA om hem ook blij te maken.
    laten verwennen.. uhhuh dan ken je hem nog niet zo lang haha

Hoop het ook meis.

Is goed we horen het wel na het weekend:) zou leuk zijn om jullie weer te zien.

9. Flippo123

Haha, ach mijn mannetje is volgens mij dan t zelfde :p naja de appel valt niet ver van de boom ofzo he (naja je begrijpt me wel :p)

Veel plezier en suc6 bij de HA :) Ik ga me klaar maken om ook richting werk te vertrekken :) heb avonddienst pfff helemaaaaal geen zin maar goed :)

Idd vind t ook leuk om jullie weer eens te zien :) We komen jullie kant denk ik dan op :) ben heeel benieuwd naar jullie paleisje! Ookal is mijn mannetje er al wel geweest :)

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    lol ik snap hem hahaha

dank je wel meis, sterkte met werken!!

spreek je snel en kom maar gezellig langs! f bakkie doen enzo :)

Deel Deze Pagina