Enorme temp dip 4 dpo?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Beep, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Hoi meiden,

Ik ben weer begonnen met temperaturen, en op dag 27 heb ik waarschijnlijk m'n eisprong gehad, FF gaf dat ook zo aan. Maar vandaag (4 dpo) had ik opeens een enorme temperatuurdaling. Van 36.68 gisteren, naar 35.95 vandaag!!!!:$ FF denkt nu ook gelijk dat ik toch geen eisprong heb gehad. Wat denken jullie?

2. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Niemand? Is het trouwens misschien mogelijk doordat het niet op dezelfde tijd is geweest? Normaal temp ik rond 6:30. Vanochtend al om 5:30 en gisteren om 8:30!

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hoi Beep,

Het kan meerdere kanten opgaan. Of je hebt nog geen sprong gehad of het is een innesteling dip (lijkt me erg vroeg maar je weet nooit). Het kan zeker komen door dat je later en wat vroeger hebt getempt. Als ik om half 9 temp zit ik rond de 37 en temp ik om 05.30 zit ik rond de 36.6.
    Als je temp morgen weer hoog is kun je wel verwachten dat je je ei hebt gehad. Is ie laag dan moet ie nog komen.

Nog ff wachten tot morgen.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik sluit me bij snelly aan...

5. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    IK snap er echt niks meer van. Vanochtend was m'n temp weer laag: 36.21. Dus toch geen eisprong gehad? Wel vreemd, want vrijdag had ik een ovu-test gedaan, en die was net niet positief. De dag erna ging m'n temp omhoog, dus ben ik gestopt met testen omdat ik dacht m'n ei te hebben gehad. Gisteren maar weer een testje gedaan, en daarop was het 2e streepje maar heel vaag. Dus wat betreft het testen lijkt het erop dat m'n eisprong toch donderdag of vrijdag geweest is, en m'n temp daarna geeft dat eerst ook aan, maar nu zakt hij toch weer helemaal in! Vreemd toch?

Is dit trouwens ook een teken van PCO? Heb namelijk al een paar jaar het vermoeden dat ik dit heb, o.a. door m'n lange cyclussen en nog wat andere symptomen. Hoop in ieder geval niet dat dit een eiloze cyclus wordt. Toen ik zwanger wilde worden van m'n 2e ben ik na een rij lange cyclussen ook gaan tempen, maar toen wel zwanger geworden. Toen had ik dus wel een ei, maar misschien die andere cyclussen niet en was het een toevalstreffer?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    FF geeft ook nog geen ei aan, dus dan zou het ook best goed kunnen dat ie nog moet komen...

7. Beep

Beep Bekend lid

26 sep 2007
    505
    1
    18
    Ja, dat zou inderdaad kunnen. Nu geeft ie wel weer een kruis aan (zie link in m'n onderschrift). Maar als m'n temp morgen weer laag is, gaat het kruis ook weg. Echt super vreemd dit....

Deel Deze Pagina