Ik weet niet of mijn vraag hier goed staat, maar volgens mij past mijn vraag hier het beste tussen. Ik ben 15 mei ongesteld geweest. Cyclus is meestal tussen de 26-30 dagen. Op 24 mei heb ik een laparoscopie (kijkoperatie) gehad, en hebben ze wat kleine plekjes endometriose weggehaald. Nu had ik dus 11 Juni ongesteld moeten worden. Meestal voel ik het aankomen, vanwege felle krampen/steken in m'n buik. Alleen nu ben ik nog steeds niet ongesteld, en voel ook nog totaal niks wat op een naderende menstruatie lijkt. Wel zijn m'n borsten wat gezwollen en staan ze een beetje strak, en volgens mijn vriend voelt de sex zelfs anders sinds 2 dagen. Mijn vraag is eigenlijks: hoe ging jullie cyclus na de laparoscopie, werden jullie gewoon rond de verwachte tijd ongesteld. Of kan ik zwanger zijn ? (Ik durf niet te hopen) (Als onderwerp verkeerd staat, sorry) Groetjes, BabyWish
Ik durf niet te hopen op een zwangerschap. Maar ik ga natuurlijk wel testen, wil nog even afwachten. Als de test negatief is heb ik nog steeds geen antwoord en nog meer twijfel aan wat het wel kan zijn. Heb zo vaak gedacht dat ik zwanger was en dat m'n lichaam me voor de gek hield. Wat ik ook heel raar vindt trouwens is dat m'n schoonmoeder op 10 juni vroeg of ik zwanger was ?? M'n buik is niet hard en opgezet zoals bij ongie, maar juist nog zacht en iets boller. (Maak mezelf weer gek )
Ik sluit mij aan bij Panter. Doe voor de zekerheid een test dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Wanneer zou ik dan moeten testen ?? Ik wou vanochtend testen, maar toen dacht ik: wat nou als m'n ongie toch iets later is... Als ik vandaag niet wordt dan kan het ook overmorgen komen haha. Maarja, morgen is dag 32 van m'n cyclus. Dus kan een testje wagen. (Had de 10e getest maar daar zag ik amper wat, hoogstens en heeel vaag tuurstreepje als je de test precies op een bepaalde manier in het licht hield, dan wel binnen de tijd) maar die beschouw ik als negatief. Als ik zwanger ben had dat streepje toch al wat duidelijker moeten zijn op dag 27 van cyclus
Ik had pas 5 dagen na NOD een goed positieve test...dus het hoeft niet dat het op dag 27 dan duidelijker moet zijn. Als je 3 dagen over tijd bent kun je volgens mij gewoon testen...even 2 uren niet drinken en dan je plasje opvangen.
Heb nog een kv testje liggen en moet toevallig nog naar kv vandaag, dus dan neem ik gelijk even een nieuw doosje mee. Ben benieuwd, en ik laat weten wat de uitslag is.
Net testje gedaan. Na 1 minuut zag ik al iets heel vaags wat verschijnen. En het staat er nu nog steeds na 6 minuten ofzo. Maar niet duidelijk genoeg voor foto. Nog steeds te vroeg getest ?
Ik weet het niet, als het streepje binnen de tijd komt is het veelal positief. Maar als ie zo licht is...weet je precies wanneer je je eisprong hebt gehad?
Nee, ik heb namelijk op dag 9 van m'n cyclus een laparoscopie gehad. Ik zou niet weten of ik wel een eisprong heb gehad ... Ik ben op zich wel regelmatig, zie handtekening. Ik dacht de 30ste wel wat te voelen wat mein eisprong had kunnen zijn. Heb een poging gedaan tot foto maken;
Het schijnt roze op. En het streepje was al zichtbaar na 2-3 minuten, toen zat ik ook al te turen omdat ik het niet kon geloven. Pff wat een onzekerheid.
Roze lijkt wel hoopvol hoor...ik zou over 3 dagen nog eens testen en dan vergelijken of ie donkerder is. Ik duim!!!
Hij is te zien hoor! Ook op mn mobiel! Ik zou zeggen overmorgen nog een testje want je hcg waarde verdubbeld met 2 dagen maar ik denk toch zomaar dat we je kunnen feliciteren!!
Idd. ik zie ook een streepje hoor en meestal is dat al een goed teken. hoop voor je dat t ook echt zo is. ik heb vorige week donderdag operatie ondergaan, (galblaas verwijderd).. als ik weer opgeknapt ben, kunnen we weer aan t klussen
BabyWish91 ik zou 25 juni geopereerd worden. Ik denk dat ik je kan helpen met je vraag: als je operatie heeft plaats gevonden tussen ongi en ovulatie: dus 1e twee weken na je ongi dan ben je niet zwanger. want dan zou je gelijk na je operatie eigenlijk moest klussen - ik weet niet wat je toestand is maar lijkt mij onmogelijk na zo'n operatie.. Ik zelf krijg ook tubatesten bij en mag absoluut niet zwanger zijn op moment van operatie en liefst ook 1 maand overslaan op de maand van de operatie omdat het is vaker kan als mk uitlopen. Dus bij mij is het dan 25 jun operatie, ovulatie ook rond 25-26 juni. ik zou dan op de dan van de operatie zeker niet zwanger zijn en omdat ovulatie snel volgt of precies op de datum valt zou ik ook te laat zijn met klussen deze maand: dus we wachten eerste ongi om te weten waneer dan die is en dan gaan weer aan de slag. Hoe heb je van je operatie hersteld? heb je nog pijn? Mijne operatie is 90 minuten zal zijn en zal op level 4 uitgevoerd worden.. dus ik zie het wel: ze zei wel dat ik opgeblazen buik zal hebben en pijnlijke schouders en 2 weken zeker niet hard sporten. wel over 2-3 dagen kon ik werken zei zei...