Hoi allemaal, ik zit even met een dilemma, ik ben vorige maand begonnen met temperaturen en dat hou ik bij in een Schrift, vorige maand had ik op dag 11 (vanaf de eerste dag van mn menstruatie) een duidelijke temperatuurverhoging, dat bleef zo tot de dag dat ik ongesteld moest worden, de temp zakte weer dus niet zwanger. Deze maand weer verder gegaan met tempen, en ja hoor op dag 11 tempverhoging net alsvorige maand en we hadden goed geklust! De dag erna... Temp verlaging, dat is tot op de dag van vandaag nog steeds zo, nu vraag ik me af, heb ik nou mn eisprong gehad of niet? Wat denken jullie? En heeft iemand dit ook weleens gehad?
Als je temperatuurt en je temperatuur verhoogt, dan betekend het dat je eisprong al geweest is. De meeste dames hier gebruiken, naast het temperaturen, ovulatietests zodat ze zeker weten dat hun ei gesprongen is.
Ik denk van niet. Nu temperatuur ik nog niet zo lang, maar is het niet zo dat je temp drie dagen een verhoging moet laten zien en dat je dan pas met zekerheid kan zeggen dat je eisprong is geweest? Overigens vind ik de app van fertility friend wel een aanrader. Door de grafiek kan je makkelijk je voorgaande cyclus bekijken en vergelijken met je huidige. Misschien een tip om het wat overzichtelijker te maken.
Bedankt voor jullie reactie, mijn temperatuur is net zo laag als voor dag 11 rond de 36,7/36,8 op mijn eisprong vorige maand was ie 37,0 en dat is zo gebleven tot ik mn Ongi kreeg, maar deze maand is ie na 1 dag 37,0 weer gezakt naar 36,7, ik denk dat ik ook maar ovulatietesten ga gebruiken! Fertility vriend is indd een goede tip, ga meteen kijken!