Ik heb vandaag met kruidvat test getest. De eerste test liep niet goed door en bleef rolse dacht doe voor de zekerheid een tweede. Die bleef wit heel dom niet 5 min gewacht. Ik wilde ze naar 30 min weg gooien waren ze allebei positief de eerste een ligt streepje en van de tweede wel.donkerder. Ik ben nu in twijfel wel of niet zwanger omdat het na 5 min aflezen is Heb ze met middag urine gedaan Iemand ervaring mee?
Mij vorige cyclus was 36 zit nu op dag 29. Mij ervaring met me cyclus bij me vorige zwangerschap was de eerst36 daarna 29 daarom getest
Ik wil niet lullig doen meid , ik had ze ook paar x zo en er kwam echt wel ongi aan pfff jammer genoeg zou zeggen test met twee dagen weer en dan hoop ik meid dat die echt donkere is ik vertrouw ze niet echt meer , ben benieuwdt naar je test over twee dagen hoop voor je dat die donkere is knuff
Ik denk dat je zwanger bent! De streepjes staan op 2 testen en zijn ook nog eens roze. Ik hoef niet eens te turen! Voorzichtig gefeliciteerd.
Die rechter vind ik wel echt duidelijk! Als die zo posi is heb je nu ook wel een posi clear blue met indicator. Wanneer ga je opnieuw testen?
Die rechter is wel overduidelijk. Te roze en te donker voor een indroogstreepje. Ik zou die clearblue met wekenindicator morgen even doen.
Ik wil eigelijk tot het weekend wachten ben ook beetje bang voor teleurstelling. Maar mezelf kennende test ik morgen al
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij ben je echt pas zwanger als de streep minimaal net zo donker, OF donkerder is dan de teststreep! Hoop voor jou dat ik er naast zit natuurlijk Op de 1e zie ik sowieso niks en op de 2de een heel vage... Overigens kan het wEl zo zijn dat je nu net beginnend zwanger bent, en daarom nog niet volledig 'knalt'! Dus over een paar dagen zou ik het zeker nog eens proberen (als het dan nog nodig is)! Anderszijds kan het ook zo zijn dat als je een miskraam hebt gehad, of net begonnen bent met ontpillen, er nog bepaalde hormonen in je lichaam aanwezig zijn die op een test aantonen dat je zwanger bent, maar dat in werkelijkheid dus helemaal niet zo is... Fingers crossed!
PS: je moet zo'n test toch jUIst aflezen na 5 minuten, en niet langer? Er staat bij mij altijd op dat de uitslag onbetrouwbaar kan zijn als je te lang wacht met aflezen!! :O