Ja, heel in de verte zie ik wel wat. Is deze van zwanger & kids of van sensitest? Als het de laatste is, heb ik goede hoop voor je, de eerste is niet erg betrouwbaar en geeft nogal eens valse uitslag
Ik zie niks ... En als je 14 dpo bent, ben ik niet hoopvol deze ronde... 🙁 maar ik kan het mis hebben ...
Ja meestal heb je dit soort testen rond 10 dpo... Je LF is 15 dagen? Dan zou ik ff afwachten en morgen of zondag nog een test doen als je dan nog niet ongesteld bent
Meestal 14-25 dagen, oke dan test ik morgenvroeg nog een met ochtendurine, misschien scheelt dat. Dankjewel iedereen!
Ik zie hem (nog)niet. Maar als je een latere innesteling had dan kan de test wat minder duidelijk zijn nog.
Hoop42 gister heb ik wel een klein temperatuurdipje gehad (zie mijn kaartje) zou testen dan nu nog te vroeg zijn?
Ik zit nu 14 dpo en nog steeds negatieve testen. ... Hoop.zo dat we een late innestelling hebben he..hihihi!!!!Wat een spanning zeg. En je blijf maar turen naar je test hahaha 😂 ik wel in ieder geval maar niks anders dan omo wit😢
Als je zwanger bent dan moet je temperatuur hoog blijven. Je moet gewoon kunnen testen maar je weet nooit de exacte dag van innesteling...dus kan bij iedereen verschillend zijn hoe snel je testen positief zijn.
Ik hoop het Miekoe! Ik laat het morgen meteen hier weten als ik getempt heb. Laika ik zit ook op 14 dpo, hoop idd dat het dan maar late innestelling is, test jij morgenvroeg ook? Ik hoop dat we beide een positieve test mogen hebben! Jaleisha ik hoop het niet, want dan geef ik het niet veel kans, een zaadcel zal zo lang niet overleven ben ik bang
Zolang je temp maar niet daalt, daling is geen goed nieuws nu zeg maar. Overigens sperma overleeft toch max 5-7 dgn ? Zou je dan toch evengoed kans hebben...